• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402122718712
  • خبرنگار : 50532

فرماندار آستارا تاکید کرد

ضرورت استقرار دائمی پلیس راهور در شهر لوندویل

ضرورت استقرار دائمی پلیس راهور در شهر لوندویل

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با تاکید بر استقرار دائمی پلیس راهور در شهر لوندویل، گفت: معضل ترافیک شهری لوندویل باعث بروز مشکلاتی در تردد شهروندان و همچنین مسافران می شود که هر چه سریعتر با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی باید برطرف شود.

محمد رضا شهاب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ترافیک شهر لوندویل به معضل تبدیل شده و رفع آن جزو مطالبات شهروندان است، اظهار کرد: لوندویل، ورودی شهرستان آستارا از سمت رشت و تالش است و باید ترافیک این محور پرتردد، کاهش یابد.

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک و برخورد با تخلفات رانندگی در آن شهر حضور مستمر داشته باشد، گفت: شهر لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد و به علت گذر محور آستارا به رشت و بالعکس از وسط آن، همواره در فصل مسافرت و تعطیلات شاهد ترافیک است.

شهاب زاده با اشاره به اینکه عوامل زیادی در پدید آمدن معضل ترافیک شهری لوندویل دخیل هستند و این معضل چندین سال است که لاینحل باقی مانده است، افزود: وجود سد معبر، وجود تقاطع های فرعی و نیز در برخی از مواقع حضور کمرنگ پلیس راهور برای روان سازی ترافیک از جمله دلایل پدید آمدن ترافیک در شهر لوندویل است.

فرماندار آستارا از دستگاه های عضو شورای ترافیک شهرستان خواست تا در حیطه وظایف خود نسبت به برطرف کردن این مشکل گام بردارند.

شهاب زاده ‌همچنین خواستار آماده باش نیروهای راه و شهرسازی، هلال احمر و پلیس راه در ایام تعطیلات نوروزی شد و بیان کرد: دستگاه های ذیربط بایستی در صورت بروز هر گونه تغییرات ناگهانی وضعیت هوا و در ادامه مسدود شدن راه و وقوع حوادث مختلف رانندگی از آمادگی لازم برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه پل تخریب شده از سیل شهریور ماه سیبلی در حال ساخت است و گره ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی تنها نگرانی ما در مسیر این پل در حال احداث می‌باشد، گفت: پل سیبلی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، شهر لوندویل، مرکز بخش لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت در محور آستارا - تالش واقع شده است. شهرستان آستارا با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در شمال غربی استان گیلان و مرز کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha