• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402122718713
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر آموزش و پرورش اردستان:

۱۰۰ کلاس برای اسکان نوروزی مسافران در اردستان آماده شده است

۱۰۰ کلاس برای اسکان نوروزی مسافران در اردستان آماده شده است

ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت: امسال ۱۰ مدرسه که شامل ۱۰۰ کلاس درس می‌شود برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است.

احمد خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نیازسنجی و تجربه‌ای که از سال‌های گذشته داشتیم ۱۰ مدرسه که شامل ۱۰۰ کلاس درس می‌شود برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز و مهیا شده است.

وی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان ویژه مسافران نوروزی از روز ۲۶ اسفندماه کار خود را آغاز کرده است و جلسه توجیهی برای کادر اجرایی این ستاد برگزار شده است. خوشبختانه هیچ‌گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد و با تمام تجهیزات و نیرو در خدمت مسافران نوروزی خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش اردستان، گفت: هر کلاس درس ظرفیت ۵ نفر را خواهد داشت، ولی با توجه به وسعت محیط برخی از مدارس می‌توانیم بیشتر هم اسکان بدهیم. با پیش‌بینی انجام شده به طورکلی توانایی اسکان هر شب حدود هزار نفر مسافر را خواهیم داشت.

خاکسار با بیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان فقط ویژه اقشار فرهنگی نیست و دیگر مسافران نوروزی هم می‌توانند از خدمات آموزش و پرورش استفاده کنند، گفت: همه کلاس‌های درس مدارس برای پذیرایی از مسافران نورزی مفروش و به لوازم ضروری مانند پتو، فرش، یخچال، تلویزیون و... مجهز شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ستاد اسکان فرهنگیان اردستان بیش از ۳ هزار نفر را اسکان داد، خاطرنشان کرد: امسال به طور میانگین حدود ۵۰ نفر از کادر آموزش و پرورش درگیر خدمات دهی به مسافران نوروزی خواهند بود تا بتوانند تا پایان روز ۱۲ فروردین سفر و اسکان خوشی را برای مسافران نوروزی به وجود بیاورند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان در پاسخ به این سؤال که یکی از کمبودهایی که سال‌های گذشته مورد انتقاد مسافران نوروزی قرار گرفته بود تابلوهای راهنما در جاده و شهر بود، گفت: امسال بنرهای راهنمای همراه با آدرس‌های مشخص و شماره‌های تماس در ورودی‌های شهر و میادین اصلی اردستان نصب شده است و کمبودهایی که سال‌های گذشته وجود داشت جبران شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha