• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402122718734
  • منبع : نمایندگی سمنان

برپایی سومین جشنواره ملی الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان

برپایی سومین جشنواره ملی الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان

ایسنا/سمنان  سومین جشنواره ملی تکریم الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان با حضور هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استان در استانداری سمنان برگزار شد.

سیدمحمدرضا هاشمی ۲۷ اسفند در این آیین که با حضور سردار شوقانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان، حجت الاسلام و المسلمین دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه جمعی از ورزشکاران زن و تعدادی از الگوهای برتر حجاب و عفاف استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آیه های قرآنی مبنی بر اینکه حجاب مصونیت است و همان طور که شما زنان ورزشکار ایرانی ثابت کردید با حجاب هم در مسابقات ورزشی می توان شرکت کرد و به مقام قهرمانی رسید.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حوزه ورزش و جوانان دارد و اقدامات خوبی نیز در سطح استان به سرانجام رسیده است که طی آن بیش از ۲۲ پروژه ورزشی در سطح استان به افتتاح رسیده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه از اینکه پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران توسط ورزشکاران استان سمنان به اهتزار در آمده تشکر می کنم، افزود: ورزشکاران استان سمنان همراهی خوبی در رویدادهای مهم سیاسی نظیر انتخابات داشتند.

هاشمی از برنامه های ویژه این استان در بخش جوانان خبر داد و گفت: دولت سیزدهم همواره به دنبال رفع مشکلات جوانان این مرز و بوم بوده است و در سطح استان نیز اقدامات خوبی به سرانجام رسیده است.

وی ادامه داد: باید به منظور افزایش نشاط اجتماعی برنامه های فرهنگی، ورزشی و... برای جوانان در سطح جامعه برگزار شود.

استاندار سمنان گفت: در سال جاری اداره کل ورزش و جوانان استان به دلیل پرداخت تسهیلات به جوانان، راهیابی ورزشکاران استان به مسابقات کشوری و جهانی و همچنین اهدای زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در سطح کشور پیشگام بوده است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha