• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402122718847
  • خبرنگار : 50658

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین ناکامی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات کاراته وان ترکیه، تماشای رایگان دیدار شمس‌آذر - تراکتور در قزوین و معرفی برترین‌های مسابقات والیبال دسته‌جات آزاد قزوین اهم اخبار ایسنا از ورزش قزوین است.

 بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در مرحله مقدماتی با ۲ برد و یک باخت از دور رقابت‌ها کنار رفت. لیلا برجعلی دیگر ملی پوش استان هم برای رقابت با حریفان به مصاف کاراته‌کاهای پرتغال، اسکاتلند و سوئیس‌ می‌رود.

کامبیز کاکاوند و حمیدرضا داوری هم داوران استان هستند که در این رقابت‌ها برای قضاوت حضور دارند. مسابقات کاراته وان ترکیه تا ۲۸ اسفندماه در ترکیه پیگیری خواهد شد.

تماشای رایگان دیدار شمس‌آذر - تراکتور در قزوین

هواداران شمس‌آذر و هواداران تیم مهمان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت‌فروشی الکترونیک باشگاه، بلیت دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر بین تیم‌های شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را تهیه کنند.

با تصمیم باشگاه شمس‌آذر، تهیه بلیت برای هواداران میزبان و مهمان رایگان است. با اعلام باشگاه شمس آذر برای هر کد ملی، یک بلیت با بارکد یکتا صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در سامانه بلیت‌فروشی سه ظرفیت «میزبان، مهمان و بانوان» برای تهیه بلیت تعریف شده است.

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز ۲۷ اسفند به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

معرفی برترین‌های مسابقات والیبال دسته‌جات آزاد قزوین

در رقابت‌های والیبال دسته‌جات آزاد قزوین که با عنوان بزرگداشت محمد گرامی پیشکسوت والیبال استان برگزار شد، تیم فرش ژاله بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها فرش ژاله با نتیجه ۳ بر یک مقابل نظام مهندسی قزوین صاحب برتری شد و سکوی نخست را تصاحب کرد.

تیم‌های کاشی سورنا قزوین و زرتاج آبیک هم به طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha