• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402122719062
  • خبرنگار : 50635

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان:

آمادگی توانمندسازی جامعه ایثارگر را در حوزه‌های مهارتی داریم

آمادگی توانمندسازی جامعه ایثارگر را در حوزه‌های مهارتی داریم

ایسنا/هرمزگان رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با بیان اینکه آمادگی توانمندسازی جامعه ایثارگر در حوزه‌های مهارتی را داریم، گفت: ارائه خدمات به ایثارگران در حوزه بانک خون بند ناف و مجموعه رویان با تخفیف ۲۰ درصدی و پرداخت اقساطی در دستور کار است.

احمد زاهری امروز (۲۷ اسفند ماه) در نشست کارکنان ایثارگر و خانواده ایثارگران جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی هرمزگان ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و علمی متنوعی دارد که این ظرفیت‌ها می‌تواند برای توانمندی خانواده ایثارگران در کنار مجموعه استانداری و دستگاه‌های دیگر قرار گیرد.

وی با اشاره به رویکرد جهاد دانشگاهی درباره ارائه خدمات مطلوب به خانواده ایثارگران، بیان کرد: آموزش پرستاری و مراقبت از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، ارائه مشاوره‌های تحصیلی، علمی و اجتماعی به خانواده‌های ایثارگر، تجلیل از فرزندان ایثارگران و ... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای جامعه هدف است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی آمادگی دارد در قالب تفاهم‌نامه، اقداماتی را برای توانمندسازی جامعه ایثارگر انجام دهد، گفت: تقویت همکاری‌ها و تعاملات در آینده می‌تواند اتفاق‌های بزرگی را رقم بزند.

زاهری با بیان اینکه برخی از خاطرات انقلابیون به خوبی ثبت و ضبط نشده است، توضیح داد: راهپیمایی‌ها، فعالیت اصناف، نحوه توزیع اعلامیه‌های امام خمینی (ره)، فعالیت و زیست زندانیان سیاسی در معرض خطر اعدام و ... از جمله مواردی که در مسیر انقلاب به فراموشی سپرده شده است که ایسنا و تیم تولید محتوای جهاد، آمادگی ورود به این عرصه‌ها را دارد. جهاد دانشگاهی این ظرفیت را دارد که تولید محتوا در این زمینه و خاطرات انقلاب اسلامی را به خوبی انجام دهد تا شاهد ثبت موضوع‌ها برای آیندگان باشیم.

هرمزگان ۱۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

روح‌الله احترامی، مشاور امور ایثارگران استاندار هرمزگان نیز در این نشست گفت: هرمزگان ۱۵۰۰ شهید از ابتدای انقلاب در برهه‌های مختلف تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این مهم نشان‌دهنده تعلق خاطر مردم به انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: باید در مسیر انتشار فرهنگ‌ ایثار و شهادت در هر جایگاهی که هستیم تلاش کنیم، به‌عنوان نمونه جهاد دانشگاهی با تمام توان خود ارائه خدمات به ایثارگران و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار دارد.

او افزود: این آمادگی را داریم که فضای گلزار شهدا را برای تولید محتوا آماده کنیم و همکاری لازم در این زمینه را خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha