• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402122719085
  • خبرنگار : 50635

مشاور امور ایثارگران استانداری هرمزگان:

تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی هرمزگان در حال انجام است

تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی هرمزگان در حال انجام است

ایسنا/هرمزگان مشاور امور ایثارگران استانداری هرمزگان گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

روح الله احترامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با مصوبات خوب مجلس در سنوات اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران وخانواده آن ها در ادارات دولتی انجام شد که نتایج آن قابل مشاهده شده است.

وی، با ذکر این نکته در بحث تبدیل وضعیت با برخی از مجوعه های خصولتی با چالش روبرو هستیم، عنوان کرد: آسیب شناسی لازم از این دستگاه ها انجام شده است و گزارش کامل از سوی استاندار هرمزگان به وزارت مربوطه و وزارت کشور نیز ارسال شده است که امیدواریم به زودی اقدامی اثر گذار در این زمینه صورت گیرد.

مشاور امور ایثارگران استانداری هرمزگان، بیان کرد: یکی از مواردی که باعث بروز چالش شده نوع قرارداد برخی از کارکنان است که مانع از اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران برای آن ها شده است. حل این چالش به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

احترامی، با اشاره به قانون جدید مجلس در خصوص ارتباط مستقیم کارکنان با دستگاه و حذف مجموعه های پیمانکاری واسط تامین نیرو، خاطرنشان کرد: با تائید این مصوبه از سوی شورای نگهبان و ابلاغ دولت، شاهد تسهیل فرایندهای تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده آن ها خواهیم بود.

وی با بیان این نکته که از پیشنهاد جهاد دانشگاهی مبنی بر توانمندسازی جامعه ایثارگران استقبال خواهیم کرد، گفت: جهاد دانشگاهی که در عرصه آموزش و پژوهش وارد میدان شده است در ابتدا اقدام به آسیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف کند تا آموزش ها به صورت هدفمند و موثر ارائه شوند و منجر به اشتغال شود.

مشاور امور ایثارگران استانداری هرمزگان، با بیان این نکته که برخی از فرزندان ایثارگران و نوه‌های شهدا به واسطه عدم دارا بودن آموزش‌های تخصصی برای ورود به بازار کار با چالش روبرو هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه هرمزگان، استانی صنعتی محسوب می‌شود باید آموزش ها متناسب با این ظرفیت های شغلی ارائه شود تا شاهد رشد اشتغال در میان جوانان هرمزگانی باشیم.

احترامی تشریح کرد: به زودی اتفاقات بزرگی در حوزه جهاد دانشگاهی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۸ ۱۰:۵۸

اداره کل بنادرهرمزگان با وجود گزینش بعد از دوسال هنوز تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی انجام نداده چرا