• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402122719194
  • خبرنگار : 50646

شهردار خبرداد

برگزاری جشنواره نوروز در جزیره استخر لاهیجان

برگزاری جشنواره نوروز در جزیره استخر لاهیجان

ایسنا/گیلان شهردار لاهیجان گفت: جشنواره نوروز و شب‌های رمضان بعد از افطار در جزیره استخر لاهیجان برگزار می‌شود.

رضا زنده دل امروز ۲۷ اسفندماه در گفت‌وگو با ایسنا درباره اقدامات شهرداری لاهیجان برای استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: جشنواره نوروز و شب‌های رمضان از اول تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ در جزیره استخر لاهیجان در ساعت ۲۰ و بعد از افطار برای شهروندان، هم استانی‌ها،مسافران و میهمانان نوروزی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم شامل برنامه‌ های هنری متنوع و شاد با حضور هنرمندان طنز، استند آپ کمدی و موسیقی گیلان است.

وی گفت: کنسرت رایگان استاد ناصر وحدتی هم در روز ششم فروردین همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۲۱ در جزیره استخر لاهیجان توسط مدیریت شهری برگزار می شود.

برگزاری جشنواره نوروز در جزیره استخر لاهیجان

شهردار لاهیجان با اشاره به اینکه از هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ برنامه‌های متناسب با شب‌های قدر انجام می‌شود، گفت: با فرارسیدن این ایام برنامه‌های جشنواره نوروزی تعطیل و مراسم شب‌های قدر در مساجد شهر برگزار می‌شود.

زنده دل با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متناسب با نوروز، تصریح کرد: سومین جشنواره تخم‌مرغ رنگی و چهارمین جشنواره گل و گیاه در روزهای پایانی خود قرار دارد که مورد استقبال همشهریان، هم استانی‌ها و میهمانان قرار گرفته است.

برگزاری جشنواره نوروز در جزیره استخر لاهیجان

وی، نظافت شهری، رنگ آمیزی معابر، گل آرایی میادین شهر، فضاسازی و نصب المان‌های متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را از سایر اقدامات انجام شده در راستای استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان در این شهر بیان کرد.

شهردار لاهیجان درباره اقدامات اتخاذ شده برای جلوگیری از نصب چادر مسافران در حاشیه پارک‌ها و استخر لاهیجان، گفت: کمپ مسافر در منطقه حاجی آباد لاهیجان دارای ۵۰ آلاچیق و فضای بسیار بزرگ با امکانات سرویس بهداشتی و حمام است و مسافران می‌توانند در این کمپ در فضای بین آلاچیق‌ها چادر نصب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha