• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402122719206
  • خبرنگار : 50022

رئیس پلیس راهور البرز:

خودرو با خلافی بیش از ۳ میلیون تومان توقیف می‌شود

خودرو با خلافی بیش از ۳ میلیون تومان توقیف می‌شود

ایسنا/البرز رئیس پلیس راهور استان البرز موضوع ارسال پیامک خلافی برای رانندگان را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حمداله رحمتی پور روز یکشنبه ۲۷ اسفند اظهار کرد: برابر ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس راهور موظف است صورت وضعیت تخلفات سالانه را از طریق تجهیزات و سامانه‌های الکترونیکی، مخابراتی و... به مالکان وسایل نقلیه اطلاع رسانی کند.

وی افزود: از این رو و با استناد به ماده فوق و در راستای آگاهی بخشی به مالکین وسایل نقلیه و از سوی دیگر با توجه به ایام پایانی سال و به جهت جلوگیری از افزایش تخلفات رانندگان و پیشگیری از ثبت شکایت سیستمی مبلغ صورت وضعیت تخلفات رانندگی از سوی پلیس راهور فراجا با سرشماره ۹۸۱۱۰۱۲۰۲۰ ارسال شده است.

 رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: این پیامک صرفا جهت اطلاع مالکین وسایل نقلیه از صورت وضعیت تخلفات خودرو ارسال شده و اعمال قانون جدیدی صورت نگرفته است، از این رو نیازی به مراجعه حضوری به پلیس راهور و دفاتر پلیس ۱۰+ نیست.

سرهنگ رحمتی پور خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، چنانچه مبلغ تخلفات رانندگی وسیله نقلیه‌ای به بیش از ۳۰ میلیون ریال برسد نسبت به توقیف سیستمی و فیزیکی وسایل نقلیه توسط پلیس اقدام می شود.

رئیس پلیس راهور البرز گفت:  برابر تدابیر ریاست محترم پلیس راهور فراجا در ایام نوروز و تا پایان طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس راهور (۱۴ فروردین ماه) هیچ خودرویی در این خصوص توقیف نخواهد شد، اما توصیه می‌کنیم رانندگان و مالکین محترم وسایل نقلیه ای که خودروی ایشان دارای مبلغ خلافی بیش از ۳۰ میلیون ریال است نسبت به رفع شکایت خودرو اقدام‌ نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۸ ۱۴:۱۸

سلام کدام سه میلیون ، الان برای خیلی ها که حدود یک میلیون و صد خلافی پرداخت نشده داشتند پیامک اومده که اگر پرداخت نکنند ماشین توقیف میشه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۸ ۱۴:۲۱

الان برای خیلی ها که حدود یک میلیون و صد خلافی داشتند پیامک اومده که اگر پرداخت نکنند ماشین توقیف میشه