• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402122719251
  • منبع : بازار

ارزان‌ترین هتل‌های ایروان

ارزان‌ترین هتل‌های ایروان

معمولا وقتی تعطیلات نوروز باستانی سر می‌رسد، بیشتر افراد به جبران روزهای کاری سخت و مشغله‌هایی که داشتند، دوست دارند به یک سفر خاطره انگیز و فراموش نشدنی بروند. با این تفاسیر به نظر شما بهترین شهر گردشگری نزدیک ایران کجاست؟

ایروان شهری در نزدیکی ایران است که با جاذبه‌های بی‌حد و اندازه خود، می‌تواند یک سفر رویایی را برای شما رقم بزند. پایتخت ارمنستان یا همان ایروان مکانی فوق‌العاده برای هر فرد با هر سلیقه‌ای است. این شهر هم می‌تواند روحیه عاشقان تاریخ و فرهنگ را سر ذوق بیاورد و هم با پارک‌های متنوع و تفریحات بی‌نظیر خود شادی را به دوستداران هیجان هدیه دهد.

اگر قصد دارید به ارمنستان سفر کنید باید بگوییم به دلیل وجود ارزان‌ترین هتل‌ها در ایروان، این شهر یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی است. آیا بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های ایروان را می‌شناسید؟ 

فلای‌تودی مجموعه‌ای معتبر است که با کمک آن می‌توانید بهترین هتل‌های ایروان را با ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید. با رزرو هتل ایروان از طریق فلای‌تودی دیگر دغدغه قیمت و کیفیت را نخواهید داشت. در ادامه به معرفی ارزانترین هتل ایروان از نگاه فلای‌تودی می‌پردازیم.

هتل متروپل ایروان (METROPOL HOTEL Yerevan)

هتل متروپل ایروان، هتلی ۴ ستاره با فضایی شیک و مدرن است. هرکدام از اتاق‌های هتل بهترین امکانات و خدمات را به مهمانان ارائه می‌دهند. از اصلی‌ترین امکانات هتل می‌توان به مواردی مانند صندلی آفتاب استخر، وای فای رایگان، صندوق امانات در پذیرش، پارکینگ رایگان (بدون راننده)، پذیرش ۲۴ ساعته و... اشاره کرد.

ارزان‌ترین هتل‌های ایروان

هتل دلوکس ایروان (Deluxe Hotel Yerevan)

هتل دلوکس ایروان یک هتل سه ستاره با موقعیت عالی در  نزدیکی مراکز دیدنی و مهم ایروان است. این هتل جز ارزان‌ترین اقامتگاه‌های این شهر محسوب می‌شود. اقامتگاه دلوکس مجهز به امکانات رفاهی از جمله وای فای رایگان، پارکینگ رایگان (بدون راننده)، امکانات خشکشویی، صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات در پذیرش و بسیاری از موارد دیگر است. رزرو این هتل توسط مجموعه فلای‌تودی انجام می‌شود.

هتل پریمیر ایروان (Primer Hotel)

هتل پریمیر ایروان نیز در دسته هتل‌های خوش قیمت این شهر قرار دارد. با وجود ساده بودن این هتل، تمامی آنچه که میهمانان نیاز دارند در اتاق‌ها تعبیه شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های اتاق‌های هتل می‌توان به راحتی مبلمان و تخت‌ها اشاره کرد. از طرفی دیگر دکوراسیون هتل با وجود سادگی، حس راحتی و آرامش را به میهمانان منتقل می‌کند. اگر اهل شنا باشید، در محوطه این هتل، یک استخر روباز آماده خدمت‌رسانی به شماست.

با وجود تمامی این ویژگی‌ها به جرئت می‌توان گفت هتل پریمیر ایروان، باب سلیقه خانواده‌های ایرانی است و ایرانیان می‌توانند بهترین اوقات را در این اقامتگاه سپری کنند.

هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر ایروان (DoubleTree by Hilton Hotel Yerevan City Centre)

هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر ایروان جز بهترین هتل‌های ایروان است که در لیست هتل‌های ۴ ستاره‌ این شهر قرار می‌گیرد. با وجود اینکه اقامت در این هتل به نسبت موارد قبلی کمی گران‌تر است اما همچنان قیمت‌ها به نسبت امکانات و خدماتی که به میهمانان ارائه می‌شود، به صرفه و مناسب می‌باشد.

این هتل استفاده از پارکینگ رایگان (بدون راننده)، خدمات اسپا در محل، اینترنت رایگان، باشگاه بدنسازی، پارکینگ مخصوص ویلچر، روزنامه رایگان در لابی و... را در اختیار شما می‌گذارد تا اقامتی راحت در این مجموعه داشته باشید. اگر بخواهیم تنها یک صفت فوق‌العاده از هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر را نام ببریم، بدون شک چشم‌اندازهای فوق‌العاده آن است. از پنجره‌های هتل، چشم اندازی زیبا از شهر تپنده و پر جنب‌وجوش ایروان خواهید داشت. با وجود اینکه جلوه این منظره از شهر در روز هم زیباست اما در شهر زیبایی آن دو چندان می‌شود.

ارزان‌ترین هتل‌های ایروان

از آنجایی که اتاق‌ها به مدرن‌ترین شکل ممکن طراحی شدند و در دکوراسیون آن‌ها از رنگ‌های آرامش‌بخش استفاده شده، مهمانان هتل معمولا به راحتی با محیط ارتباط می‌گیرند و حس آرامش و خوبی از هتل دریافت می‌کنند. هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر، دارای یک رستوران نیز می‌باشد که می‌توانید با دوستانتان یا خانواده بهترین و لذیذترین غذاها را در محیط شیک و لوکس رستوران سرو کنید.

رزرو هتل ایروان از فلای‌تودی

چنانچه قصد دارید به شهر زیبا و پرجنب و جوش ایروان سفر کنید، پیشنهاد می‌دهیم هتل خود را از فلای‌تودی رزرو کنید. با رزرو هتل ایروان از فلای‌تودی، بسیاری از چالش‌ها مانند عدم اطمینان از کیفیت و یا هزینه‌های گزاف آن حذف می‌شوند.

فلای‌تودی بهترین هتل‌ها را با ارزان‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد. این مجموعه علاوه بر رزرو انواع هتل‌ها به کاربران خدماتی مانند رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی، ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، دریافت ویزا از کشورهای مختلف ( ویزای توریستی، تجاری و سفارت) و فروش مناسبترین بلیط‌های قطار را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید به منظور رزرو و خرید هر یک از خدمات فلای‌تودی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن مجموعه اقدام کنید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رزرو هتل‌های داخلی یا خارجی و یا سایر موارد، می‌توانید با تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی تماس بگیرید.

کارشناسان مجموعه فلای‌تودی به صورت ۲۴ ساعته در کنار شما هستند تا شما بیشترین رضایت را از این مجموعه داشته باشید و سفر فراموش نشدنی را تجربه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha