• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122719361
  • خبرنگار : 50642

آغاز مسابقات رشته ساحلی در جام رمضان مشهد

آغاز مسابقات رشته ساحلی در جام رمضان مشهد

ایسنا/خراسان رضوی معاون ورزش و سلامت شهرداری از برگزاری مسابقات رشته ساحلی در جام رمضان مشهد خبر داد.

سید حسین غیاثی، معاون ورزش و سلامت شهرداری در نشست خبری که ظهر امروز، یکشنبه، ۲۷ اسفندماه برگزار شد، عنوان کرد: سومین دوره جشنواره ورزشی برکت و کرامت در قالب جام رمضان درحال شکل‌گیری است که حضور اقشار مختلف و شرکت تیم‌های متفاوت امسال ما را شگفت‌زده کرده است.

وی افزود: ابتدا هشت سالن برای مسابقات در نظر گرفته شد که در ۷۲ ساعت ظرفیت آن‌ها پر شد و بعد از آن سالن شهدای شهرداری و سالن رسالت را هم اضافه کردیم که در مدت یک ساعت و نیم هم تمامی زمان‌های آن پر شد و استقبال بسیار خوبی صورت گرفت.

غیاثی در خصوص مسابقات گفت: مسابقات در قالب سه محور آقایان، بانوان و جانبازان و معلولین درحال انجام است که با توجه به استقبال خوبی که از رشته ساحلی در بهمن ماه انجام شد، این رشته را هم برای اولین بار در جام رمضان اضافه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از مزایای این دوره از مسابقات پراکندگی سالن‌های ما در سطح شهر است، زیرا سالن‌های شهر مشهد درحال برگزاری مسابقات هستند و دسترسی برای شهروندان را کمتر کرده است، به همین دلیل این دوره از جام رمضان پراکندگی بهتر و بیشتری برای مردم صورت گرفته است.

غیاثی ادامه داد: همچنین در هر روز پنج تا شش هزار تماشاگر از این مسابقات دیدن می‌کنند. در تلاش هستیم تا بتوانیم تا پایان ماه مبارک تمامی مسابقات را به اتمام برسانیم و شرمنده این استقبال بینظیر مردم نشویم. بنابراین امیدواریم بتوانیم زیرساخت‌های ورزشی خود را افزایش دهیم زیرا این استقبال مردم نشان داده است که ورزش در مقطع فعلی ارزش و جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی گفت: همچنین مسابقات محلات در فصل تابستان برگزار می‌شود و در آن مبحث استعدادیابی پررنگ است. در مسابقات جام رمضان هم از ۳۲ تیم بانوان، ۱۲ تیم از محلات حضور دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha