• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402122719380
  • خبرنگار : 50652

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

ساخت بزرگترین مرکز نگهداری سالمندان گلستان در دستور کار دستگاه قضا

ساخت بزرگترین مرکز نگهداری سالمندان گلستان در دستور کار دستگاه قضا

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان از پیگیری جدی دستگاه قضا برای ساخت بزرگترین مرکز نگهداری سالمندان استان خبر داد.

حیدر آسیابی ظهر امروز، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ ضمن بازدید از محل ساخت پروژه بزرگترین مرکز نگهداری سالمندان استان گلستان، اظهار کرد: مرکز خیریه نگهداری سالمندان گرگان در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع از ۵ سال پیش در روستای گلند فخرآباد گرگان آغاز شده است و هدف ما برداشتن موانع بر سر راه ساخت این‌ مرکز بوده که برای رفع آن اقدام‌های مقتضی صورت می‌گیرد.

وی پس از بازدید از محل ساخت این مرکز با اشاره به اینکه جاده دسترسی به این مرکز با وجود آنچه که وعده داده شده بود هنوز زیر سازی نشده است، گفت: به همین دلیل است که کار حمل و نقل مصالح و دسترسی به محل ساخت این پروژه دشوار شده است.

رئیس کل دادگستری مرکز گلستان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این مورد، عنوان کرد: استان با پیگیری از دستگاه اجرایی متولی قرار شد در کوتاه ترین زمان کار زیرسازی و تکمیل این جاده را آغاز کند، همچنین لازم به ذکر است برای حل مشکل گاز این مرکز نیز از دستگاه متولی پیگیری شد.

آسیابی با بیان اینکه این مرکز با همت خیران در حال ساخت است، خاطر نشان کرد: دادگستری استان از باب حقوق عامه پیگیر رفع موانع برای سرعت ساخت و تکمیل کار ساخت این مرکز است.

به گزارش ایسنا وجود خانه‌های سالمندان در جامعه امروزی اهمیت بسیاری دارد و این مراکز اجتماعی نقش مهمی را در بهبود کیفیت زندگی سالمندان ایفا می‌کنند. خانه‌های سالمندان به سالمندان فرصتی می‌دهند تا در محیطی امن و محافظت شده از تنهایی آنها جلوگیری شود، فقط زنده بودن در این دورن کافی نیست و علاوه بر چکاپ‌های پزشکی ماهانه و مرتب سالمند باید احساس رضایت از زندگی هم داشته باشد. این مراکز علاوه بر فراهم کردن مراقبت و پشتیبانی پزشکی و اجتماعی، فعالیت‌های گروهی و فرهنگی را نیز برگزار می‌کنند که به روحیه و روحیه جسمانی سالمندان کمک می‌کند.

همچنین خانه‌های سالمندان مکانی مناسب برای تبادل تجربیات، دوستی‌های جدید و ارتباط با جوانان جامعه فراهم می‌آورندتا این افراد از افزایش احساس تعلق در جامعه برخوردار شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha