• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402122719444
  • خبرنگار : 50130

فرماندار:

اجرای ۵۰۰هزار مترمربع آسفالت در سنندج انجام شده است

اجرای ۵۰۰هزار مترمربع آسفالت در سنندج انجام شده است

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر شهر سنندج انجام شده است، گفت: بهره‌برداری از دو پارک بزرگ مقیاس روجیار و لاوان در شهر سنندج از اقدامات ارزشمند مجموعه شهرداری بود که موجب ارتقای سرانه فضای سبز شهری شده است.

 حسن عسکری امروز یکشنبه، ۲۷ اسفندماه در آخرین جلسه شورای اداری در شهرستان سنندج با تبریک فرارسیدن ماه مهمانی خدا و عید نوروز، دستاوردهای امسال را مرهون تلاش و همراهی تمامی مسئولین و کارکنان دانست و اظهار کرد: با همراهی ۶ هزار نفر عوامل اجرایی، هیات نظارت و بازرسی تمامی فرآیندهای انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل منطبق بر راهبردهای مد نظر مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی استقبال مردم سنندج از ریاست جمهوری را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: اعتبار ۱۴ هزار میلیارد تومانی و مصوبات این سفر می‌تواند در رونق و توسعه استان و شهرستان سنندج اثرگذاری چشم‌گیری داشته باشد.

فرماندار سنندج از تعریف ۲۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۳ هزار میلیارد تومان برای راه آهن همدان به سنندج هزینه شده بود که به بهره‌برداری رسید و برای تعریض ۱۴ کیلومتر از جاده سنندج به مریوان ۴۴۰میلیارد تومان و ۱۲ کیلومتر از آزاد راه شمال جنوب در محدوده سراب قامیش سنندج ۳۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

عسکری از روکش و بهسازی یک میلیون ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهر سنندج توسط شهرداری خبر داد و خاطر نشان کرد: در سطح روستاهای شهرستان سنندج نیز ۱۸۰ هزار متر مربع سنگ فرش و آسفالت توسط بخشداری و بنیاد مسکن انجام شده است.

وی از بهره‌برداری از پست خط انتقال فوق توزیع سنندج با اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در طول امسال آبرسانی به ۹ روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و ۱۴ کیلومتر شبکه با عتبار ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

عسکری بهره‌برداری از دو پارک روجیار و لاوان در شهر سنندج را اقدامی مناسب برای توسعه فضای سبز شهری برشمرد و گفت: تمامی ادارات با همکاری شهرداری در بحث زیباسازی شهری همکاری کنند.

فرماندار سنندج افزود: آبرسانی به اراضی پایاب سد قشلاق با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان و نیز آبرسانی به روستای کیلک با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از اقدامات خوب در سال ۱۴۰۲ بوده است.

عسکری با اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز و مهانپذیر بودن استان کردستان و شهرستان سنندج از همه‌ی دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای رضایت گردشگران تلاش کنند.

وی از دستگاه‌های خدمات‌رسان و اعضای مدیریت بحران شهرستان خواست تمهیدات لازم را برای ایام تعطیلات نوروز داشته باشند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha