• دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402122819734
  • خبرنگار : 71299

معاون عمرانی استانداری ایلام:

شهرداران در ایام نوروز، شبانه‌روز پای کار باشند

شهرداران در ایام نوروز، شبانه‌روز پای کار باشند

ایسنا/ایلام معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: شهرداران شهرهای استان در ایام نوروز شبانه‌روزی پای کار باشند و سیمای شهرها را متحول کنند.

«سعید هژبری» امروز دوشنبه، ۲۸ اسفندماه، در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان اظهار کرد: شهرداران در راستای برگزاری انتخابات امسال تکالیف خود را به خوبی انجام دادند که در این راستا شهرداران و مجموعه همکاران آن‌ها تقدیر و تشکر می‌شود.

 وی بیان کرد: همه شهرداران باید بطور شبانه روزی در ایام نوروز پای کار باشند و شهرها را زیبا و پذیرای مسافرین نوروزی کنند و سیمای شهرها را متحول کنند.

 وی خاطرنشان کرد: در آستانه سفرهای نوروزی و طرح کاهش تلفات جاده‌ای، همه شهرداران باید به وظایف ذاتی خود عمل کرده و با همکاری دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم را به نحو احسن انجام دهند و انتظار می‌رود که استان ایلام بتواند رتبه اول را در این زمینه کسب کند.

 معاون استاندار ایلام افزود: در ساخت و ساز شهری تأکید بر بافت فرسوده است که متاسفانه عملکرد شهرداری‌ها در این حوزه قابل قبول نیست و انتظار می رود که شهرداری‌ها اجازه هیچگونه ساخت و ساز غیر مجازی را ندهند.

 هژبری با بیان اینکه مهمترین طرح دولت سیزدهم نهضت ملی مسکن است، گفت: یکی از مولفه‌های ارزشیابی شهرداران اجرای دقیق و به‌موقع نهضت ملی مسکن است که خوشبختانه ۹۵ درصد شهرداری‌های استان نسبت به صدور پروانه به‌روز شدند.

 هژبری با اشاره به اینکه اعتبارات مناسبی برای پایش تصویری ایجاد شده است، عنوان کرد: در این زمینه همه شهرهای استان باید به سامانه پایش تصویری مجهز شوند که هم بر ترافیک شهری و هم بر خدمات شهری نظارت بیشتری داشته باشند.

 وی بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی و تکمیل بازارچه‌ها، آمادگی شهرداری‌ها با توجه به هشدار قرمز مدیریت بحران در روزهای آتی، بروز کردن سامانه‌های شهرداری‌ها و پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان شهرداری‌ها تأکید کرد.

انتای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha