• دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122819763
  • خبرنگار : 50107

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی:

۱۴ درصد واحدها در بازرسی‌های ۱۵ تا ۲۷ اسفند دارای تخلف بودند

۱۴ درصد واحدها در بازرسی‌های ۱۵ تا ۲۷ اسفند دارای تخلف بودند

ایسنا/خراسان رضوی معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی گفت: از ابتدای طرح نظارتی ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه، ۶۵۵۲ مورد بازرسی در سطح استان انجام و ۹۴۳ پرونده تشکیل شده است؛ ۱۴ درصد واحدها دارای تخلف بودند.

بخشعلی بیاتی قله‌زو امروز، ۲۸ اسفندماه، در کنفرانس خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین استان ویژه نوروز ۱۴۰۳ با موضوع اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی به زائرین در ایام نوروز، اظهار کرد: از ابتدای طرح نظارتی ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه، ۶۵۵۲ مورد بازرسی در سطح استان انجام و ۹۴۳ پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: ۱۴ درصد واحدها دارای تخلف بودند. ارزش ریالی پرونده‌ها ۱۸۰ میلیارد تومان و استرداد وجه ۴۵۰ میلیون تومان بوده که ۱۶۸ میلیون تومان تنها متعلق به یک واحد اقامتی بوده است. ۱۳۲ مورد گزارش توسط زائران با مراجعه به پایگاه‌ها تنظیم شده است.

بیاتی قله‌زو با بیان اینکه در حوزه نظارت و بازرسی در وهله اول وظیفه همکاران این است که اگر حقی ضایع شد، استرداد وجه انجام شود، عنوان کرد: اگر واحدی اصرار بر تخلف داشته باشد، از جنبه عمومی تخلف نیز گزارش تشکیل و به تعزیرات ارسال می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی گفت: در حوزه نان دغدغه دولت تامین یارانه نان است. یک کیسه آرد ۴۰ کیلویی در بازار آزاد حدود یک میلیون تومان تفاوت قیمت دارد اما ۲۰۰۰ تن سهمیه ویژه برای استان در نظر گرفتیم که در مرحله اول ۱۰۰۰ تن بارگذاری شد.

وی ادامه داد: به ۱۲۷ نانوایی اطراف حرم آرد تزریق شده است. هشت نانوایی سیار در اطراف حرم خدمت‌رسانی می‌کنند. ایجاد چهار نانوایی در اطراف حرم توسط آستان قدس پیگیری می‌شود که دو نانوایی ثابت ایجاد شده و امیدواریم در سال آینده دو نانوایی دیگر نیز ایجاد شود و دغدغه‌ای نداشته باشیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha