• دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402122819796
  • خبرنگار : 50635

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان:

آموزش‌وپرورش برای ترک تحصیل دانش‌آموزان برنامه مدون ارائه دهد

آموزش‌وپرورش برای ترک تحصیل دانش‌آموزان برنامه مدون ارائه دهد

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، با بیان این نکته که ترک تحصیل دانش‌آموزان، آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد، گفت: اداره کل آموزش و پرورش با همکاری فرمانداران برنامه مدونی را برای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دستور کار قرار دهند.

احسان کامرانی امروز (۲۸ اسفندماه) در هفتمین جلسه شورای اجتماعی استان هرمزگان، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو، با اشاره به اهمیت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و کنترل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی علاوه بر تاثیراتی میان مدتی که بر جامعه خواهد گذاشت باعث کاهش هزینه‌های جبرانی در این زمینه خواهد شد.

وی، با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی دستگاه‌های مربوطه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و تمام دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این مطالبه وارد میدان شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، سازمان امور اجتماعی منابع خوبی را در اختیار استان‌ها قرار داده است که ضروری است دستگاه‌های اجرایی اعتبارات ابلاغی سازمان امور اجتماعی را در محل خود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هزینه کنند.

مرکز تخصصی سلامت روان سراج در شهرستان‌های هرمزگان راه‌اندازی شود

کامرانی، با اشاره به اهمیت جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، تصریح کرد: جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل با توجه به آسیب‌های بسیاری که دارد نیازمند اهتمام ویژه است و ضروری است اداره کل آموزش و پرورش با همکاری فرمانداران برنامه مدونی را برای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دستور کار قرار دهند.

کامرانی با اشاره به اهمیت راه اندازی مرکز تخصصی سلامت روان سراج، اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت روان جامعه دانشگاه علوم پزشکی، راه اندازی مرکز تخصصی سلامت روان سراج در شهرستان‌های استان هرمزگان را به صورت ویژه دنبال کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha