• دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402122819843
  • منبع : نمایندگی گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد

رصد سوداگران اراضی ملی توسط گشت یگان حفاظت در ایام نوروز

رصد سوداگران اراضی ملی توسط گشت یگان حفاظت در ایام نوروز

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: هر ساله با آغاز تعطیلات نوروز شاهد ورود مسافران به استان گیلان هستیم و این هجوم جمعیت زمان مناسبی است برای سوداگران تا به فکر فروش و یا تغییر کاربری زمین های کشاورزی و یا اراضی ملی باشند.

صالح محمدی امروز، ۲۸ اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان گیلان در ایام نوروز با رصد هوشمندانه با سودجویان مقابله می کند، گفت: همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی ۲۰ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و ۲۰ گشت یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده باش کامل بوده و مراقبت از زمین‌های کشاورزی و ملی در سراسر استان را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: هر ساله با آغاز تعطیلات نوروز شاهد ورود مسافران به استان گیلان هستیم و این هجوم جمعیت زمان مناسبی است برای سوداگران تا به فکر فروش و یا تغییر کاربری زمین های کشاورزی و یا اراضی ملی باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: با هدف ایجاد ارتباط مردمی و برای اطلاع رسانی پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی، باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی و سامانه ۱۵۰۴ و تلفن ۳۲۶۶۷۵۰۶ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های ملی بوده و هرگونه دخل و تصرف بر اراضی ملی و مراتع و سایر موضوعاتی که به منابع طبیعی و مراتع مربوط می‌شود را در دستور کار دارند.

محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر محافظت سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از عرصه های ملی و کشاورزی، مردم نیز دارای مسئولیت هستند تا همه با هم از این میراث تکرار نشدنی محافظت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha