• دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402122819907
  • خبرنگار : 71675

اعلام آرای انضباطی خاطیان داربی

اعلام آرای انضباطی خاطیان داربی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به داربی پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون با بررسی دقیق گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم های استقلال و پرسپولیس و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده آرا مربوطه را به شرح ذیل اعلام می کند:

باشگاه استقلال تهران

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶ به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۱۵ و ۱۶ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می شود.

باشگاه پرسپولیس

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶ مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه های شماره ۲۲ و ۲۳ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می شود.

آرای صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۸ ۱۵:۱۶

اینکه شروع کننده استقلالی ها بودند و عامل تحریک بودند چی میشه؟! یعنی هردو به یک اندازه گناهکارند؟!!!!

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۸ ۱۹:۰۵

فقط جریمه نقدی برای کمیته شما هدف هست برای این تماشاگر چه فرهنگ سازی شده است ؟ در فضای مجازی و رسانه ملی آنقدر به این مسابقه حساسیت بخرج میدید که تماشاگر دست به هرکاری بزنه که تیم مورد علاقه شکست نخوره

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۸ ۲۱:۴۹

سلام. پس کی قرار است رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد جناب بنیادی فر که با اغماض، در 2 دربی ، 2 پنالتی قرمزها را نادیده گرفته است! ان هم با فناوری وی ای ار! قابل ذکر است، اکثر داوران برجسته اروپایی، نه تنها خطای مدافع استقلال بر روی مهاجم قرمز را پنالتی اعلام کردند بلکه مدافع استقلال را مستحق اخراج دانستند!

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۹ ۰۱:۰۹

سپاهان پنج درصد داربی تخلف کرد دویست میلیون جریمه و یک بازی بدون تماشاگر اما سرخابیها ازادند این عدالت فوتبال و کمیته انضباطیه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۱ ۰۹:۴۷

متاسفانه و با عذرخواهی بعضی بازیکنان و عوامل تیم‌ها شخصیت و فرهنگ لازم را ندارن و باعث تحریک تماشاچی ها می شوند کمیته انضباطی باید این افراد را جریمه و محروم کنه