• دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402122819921
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرمانده انتظامی مازندران خبرداد:

افزایش دو درصدی تماس‌ها به ۱۱۰ نسبت به سال گذشته

افزایش دو درصدی تماس‌ها به ۱۱۰ نسبت به سال گذشته

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در بخش جرایم اقتصادی با رشد ۷ درصدی پولشویی در استان مواجه بودیم، گفت: طی ۱۱ ماه گذشته با رشد۳۳ درصدی پرونده‌های اقتصادی روبه رو بودیم که دراین بخش بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال جرایم اقتصادی لحاظ شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی دوشنبه ۲۸ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات امنیتی و اجتماعی پلیس در مازندران، اظهار کرد: میزان تماس‌ها به پلیس ۱۱۰ نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش پیدا کرده و حجم خدمات دهی ما برای ۲ میلیون ۴۱۸ تماس هفت درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در بخش سرقت از واحدهای صنفی ۳۰ درصد کاهش داشت، افزود: جدای از دستگیری‌ها در حوزه پیشگیری با شناسایی باندهای حرفه‌ای پیش از ورود به استان شاهد کاهش ۲۹  درصدی در این بخش بودیم.

این مسئول با بیان اینکه هزار و ۸۸۱ نفر از مال باختگان به اموال خود رسیدند، خاطرنشان کرد: در نظر داریم خدمات در این بخش را افزایش دهیم.

سردار مفخمی گفت: با توجه به اینکه افزایش ۱۶ درصدی قتل‌ها را در استان شاهد بودیم با تلاش پلیس همه قاتلان دستگیر شدند.

به گفته مفخمی شهرستانی در حوزه مباحث ترافیکی، بیش از ۵۸۶ میلیون خودرو در ۱۱ماهه سال جاری وارد استان مازندران شدند که در این بخش هم با کاهش دو درصدی فوتی‌ها در جاده‌ها مواجه بودیم اما در بحث تصادفات درون شهری ۵ درصد کاهش فوتی درون شهری داشتیم اما میزان مجروحان ما دو درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام اینکه با رانندگانی که در جاده‌ها حادثه ساز می‌شوند برخورد قانونی اعمال خواهد شد، تصریح کرد: نزدیک به ۴ میلیون قبض جریمه در بحث‌های تخلفات ۲۰ گانه ثبت شده که در این بخش با افزایش ۲۰  درصدی مواجه بودیم.

این مسئول از فعالیت پلیس فتا در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: تاکنون در ۱۷ شهرستان پلیس فتا فعال شده است.

سردار مفخمی از افزایش ۶۲ درصدی برداشت از حساب‌ها خبر داد و یادآور شد: میزان جرائم سایبری درمازندران هفت درصد رشد داشت.

وی با بیان اینکه در بحث کشفیات سرقت‌های سایبری با رشد ۱۰۸ درصدی مواجه بودیم، افزود: هزار و ۵۷۳ متهم در این بخش دستگیر شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha