• دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402122820150
  • خبرنگار : 50652

رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد:

بن‌بست شکنی دستگاه قضایی گلستان در سال ۱۴۰۲

بن‌بست شکنی دستگاه قضایی گلستان در سال ۱۴۰۲

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به عملکرد جهادی دستگاه قضایی، گفت: اقدامات چشمگیری در جهت حل مشکلات و رفع موانع استان در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حیدر آسیابی، عصر امروز، ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در آخرین جلسه شورای قضایی استان با بیان اینکه مجموع اقدامات و عملکردهای مجموعه قضایی استان در سال ۱۴۰۲ مطلوب بود، اظهار کرد: این امر نتیجه اهتمام و همت جهادی همکاران قضایی و اداری دادگستری استان است.

 وی در مورد موضوع آشوراده که بسته به تعیین تکلیف اراضی روستای این جزیره بود، گفت: اجرای طرح گرشگردی این جزیره که سال‌ها بر زمین مانده بود با همت دادگستری استان در مدت زمان یک ماه تعیین تکلیف شده و پرونده این اراضی که از مصوبات سفر دوم رئیس قوه قضاییه به استان بود تعیین تکلیف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان پایان ماراتن ۶۰۰ روزه رفع موانع حقوقی طرح پتروشیمی گلستان را یکی از اقدامات بزرگ سال ۱۴۰۲ دانست و توضیح داد: این طرح بدون صدور حکم و تنها با مدیریت قضایی به سرانجام رسیده و با حضور رئیس قوه قضاییه فاز رفع موانع حقوقی آن به پایان یافت و فاز اجرایی آن نیز با حضور رئیس جمهور آغاز شد.

آسیابی باز شدن گره کور طرح موج‌های آبی گنبدکاووس را از دیگر پرونده‌های مهم امسال دانست و گفت: همچنین از دیگر اقدامات در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی می‌توان به جلوگیری از ورشکستگی ۴۲ واحدتولیدی اشاره کرد و امیدوار شد که امروز به نقطه ای رسیده‌ایم که صاحبان واحدهای تولیدی، دادگستری را همراه و در کنار خود حس کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در جهت حفظ حقوق بیت‌المال صورت گرفت، عنوان کرد: یکی از اقدامات شاخص در این بخش تصمیم درست و کارشناسی شده درباره ممنوعیت ورود و خروج وسایل نقلیه موتوری به پارک جنگلی النگدره بود که سبب ایجاد سرمایه اجتماعی و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست این میراث طبیعی شد.

به گزارش ایسنا در این جلسه نیز عباس جهانی فر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان نیز از حدنگاری و صدور سند ۲۴۰ هزار مترمربع از زمین های کشاورزی در استان خبر داد و گفت:  این اسناد ۳۷ درصد این اراضی در استان را شامل می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha