• دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402122820158
  • خبرنگار : 50225

درخواست اورژانس دزفول برای تعیین مسیرهای جایگزین معابر آبگرفته در بارندگی پیش‌رو

درخواست اورژانس دزفول برای تعیین مسیرهای جایگزین معابر آبگرفته در بارندگی پیش‌رو

ایسنا/خوزستان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به نبود امکان تردد آمبولانس‌ها در مسیرهای دچار آبگرفتگی شهر، خواستار تعیین مسیرهای جایگزین برای تردد آمبولانس‌ها در زمان بارندگی‌ شد.

رضا معمارزاده در حاشیه جلسه هماهنگی سازمان‌های امدادی دزفول در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی اظهار کرد: یکی از مهمترین چالش‌های پیش رو برای اورژانس دزفول، نبود امکان تردد آمبولانس‌ها در مسیرهای دچار آبگرفتگی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بیشتر آمبولانس‌های این ‌مرکز از نوع بنز اسپرینتر هستند. هر چند این مدل آمبولانس برای شرایط مختلف آب و هوایی طراحی شده است اما در برابر سیل و آبگرفتگی، مقاومت چندان بالایی ندارد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تعیین مسیرهای جایگزین تردد آمبولانس، دفع آب‌های سطحی توسط شهرداری و اقدام آبفا برای رفع پس‌زدگی احتمالی فاضلاب می‌تواند ما را از این چالش خارج کند.

روح‌اله بهشتی‌فرد، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری دزفول نیز گفت: آتش‌نشانی دزفول در آماده‌باش کامل قرار دارد و کلیه مرخصی‌های پرسنل لغو شده است.

وی با بیان اینکه بخش شهیون در کانون اصلی بارندگی‌های پیش‌رو قرار دارد، گفت: این سازمان، آمادگی اعزام و استقرار یک اکیپ عملیاتی به بخش شهیون را دارد.

همچنین مصطفی طحان رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از آغاز گشت‌های عملیاتی این جمعیت خبر داد و گفت: گشت‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در بخش‌های گردشگری شهیون و سردشت آغاز و هشدارهای لازم به اهالی منطقه و گردشگران داده شده است.

امیر قنبرزاده مسئول کمیته ورزش‌های آبی نیز از تعطیلی اسکله‌های تفریحی و گردش‌های آبی دزفول خبر داد و گفت: چندین قایق موتوری در آماده‌باش کامل قرار دارند و در صورت نیاز در اختیار سازمان‌های امدادی و شهرداری قرار خواهند گرفت. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha