• سه‌شنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402122920547
  • خبرنگار : 50604

مدیرعامل هلال احمر گلستان خبر داد

۳۶ پایگاه هلال احمر گلستان در نوروز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند

۳۶ پایگاه هلال احمر گلستان در نوروز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند

ایسنا/گلستان مدیرعامل هلال احمر گلستان از آمادگی کامل سرخ پوشان هلال احمر گلستان در آستانه نوروز خبر داد و از مسافران خواست هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

قاسم غریب‌آبادی سه‌شنبه، ۲۹ اسفندماه در گفت‌وگو با من خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مبنی بر بارندگی، وزش باد نسبتا شدید، در نواحی کوهستانی ریزش برف و مه غلیظ و کاهش محسوس دما از سه شنبه شب، ۲۹ اسفند تا ظهر پنج شنبه، ۲ فروردین، نیروهای عملیاتی هلال احمر استان در آماده باش کامل هستند..

وی با تاکید اینکه گردشگران نوروزی باید هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند تا دچار مخاطره و حوادث نشوند گفت: نیروهای هلال احمر گلستان برای فراهم کردن آرامش مسافرین نوروزی از تمام توان عملیاتی استان استفاده می‌کنند

گرفتگی معابر، بالا آمدن سطح رودخانه و مسیل‌ها به ویژه رودخانه اترک، اختلال در تردد جاده‌ای به ویژه مناطق کوهستانی، احتمال آسیب به برخی سازه‌های موقت همچون چادرهای مسافرتی و احتمال شکستن درختان به هموطنان توصیه می‌شود از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و اسکان در مناطق پر خطر اجتناب کنند

غریب آبادی خاطر نشان کرد: با عنایت به اجرای طرح امدادونجات نوروزی هلال احمر استان از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین با ظرفیت ۳۶ پایگاه ثابت، موقت و مرکز امدادی و بکارگیری روزانه ۱۰۷ نیرو در آماده باش کامل قرار دارد.

این مقام مسئول به خانواده ها توصیه کرد: در ایام سفرهای نوروزی با در نظر گرفتن تمهیدات پیشگیرانه، احتیاط در جاده‌ها از رفتن به مناطق پرخطر پرهیز کنند و آغاز سال نو را با حوادث ناگوار برای خود و خانواده همراه نکنند.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های اضطراری هموطنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha