• سه‌شنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122920558
  • خبرنگار : 50093

شهردار مشهد:

تمام اماکن سرپوشیده‌ با تجهیزات گرمایشی برای نوروز آماده است

تمام اماکن سرپوشیده‌ با تجهیزات گرمایشی برای نوروز آماده است

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: تمهیدات لازم برای اسکان زائران نوروزی در روزهای بارانی سنجیده شده و تمام اماکن سرپوشیده‌ به لوازم گرمایشی تجهیز شده است.

محمدرضا قلندرشریف در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه بازدید از جامعه حرفه‌ای هتلداران، عرصه میدان شهدا و برخی از غرفه‌های تنظیم بازار در خصوص تمهیدات سنجیده شده برای اسکان زائران در روزهای بارانی نوروز اظهار کرد: ۴۲ محل اسکان موقت و اضطراری داریم که به صورت شبانه بیش از ۴۵ هزار ظرفیت اقامت دارند. به عنوان مثال شب گذشته در کمپ غدیر ۱۶۴۰ نفر پذیرش داشتیم که پیک آن از امشب آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام این اماکن مسقف است و علاوه بر این‌ها پارک‌ها را نیز فراهم کرده‌ایم، البته اگر نیاز باشد و هوا مناسب باشد مردم را در پارک‌ها نیز مستقر خواهیم کرد.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: تمام اماکن سرپوشیده‌ای که مهیا شده به لوازم گرمایشی و امکانات رفاهی برای مردم تجهیز شده است. ضمن اینکه در هرکدام از این مقرهای اسکان اضطراری و موقت، همکاران ما در آتش‌نشانی نیز جهت کنترل ایمنی مکان‌ها مستقر هستند.

قلندرشریف تصریح کرد: امروز بازدید مشترکی با استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد در حوزه‌های مختلف داشتیم. حوزه مدیریت شهری، خدمات شهری، فضای سبز و المان شهری را مورد بازدید قرار دادیم. خوشبختانه در استقبال از زائران در آمادگی کامل قرار داریم. یکی از موضوعات مهمی که مدیریت شهری روی آن توجه دارد بازارهای ارزاق و میوه است که در سطح شهر پراکنده است. ۲۷ فروشگاه‌ شهرما در مشهد که در کشور نیز نمونه است دارای تخفیف ۸ تا ۴۰ درصدی حتی در کالاهای اساسی هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این‌ها فروشگاه‌های کانکسی را ویژه ارزاق عمومی در اطراف حرم رضوی احداث کردیم. ۹ فروشگاه کانکسی و ۲ غرفه عرضه میوه در اطراف حرم به صورت موقت داریم.

شهردار مشهد افزد: همچنین در سطح شهر حدود ۱۸ محل‌ موقت جهت عرضه ارزاق و میوه با قیمت‌های کنترل شده در نظر گرفته شده است. از این مجموعه‌ها بازرسان تعیین‌شده بازدید دارند تا قیمت‌های مصوب را به مردم عرضه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha