• سه‌شنبه / ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402122920624
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

با تصمیم کارگروه راهبری قیمت میوه شب عید در آذربایجان‌شرقی کاهش یافت

با تصمیم کارگروه راهبری قیمت میوه شب عید در آذربایجان‌شرقی کاهش یافت

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: با تصمیم کارگروه راهبری، قیمت میوه شب عید۱۰ درصد دیگر نیز کاهش یافت.

اکبر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق تصمیم کارگروه راهبری میوه شب عید، از امروز قیمت سیب اعم از قرمز و زرد برای مصرف‌کننده ۲۵ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: همچنین قیمت پرتقال برای مصرف‌کننده ۱۷ هزار تومان تعیین شد و مباشر طرح و متصدیان غرفه‌ها از امروز موظف به رعایت بوده و اکیپ‌های مشترک و انفرادی بازرسی به قیمت‌های ابلاغی نظارت کامل خواهند داشت.

وی تشریح کرد: بدین ترتیب عرضه مستقیم میوه نوروزی در آذربایجان شرقی با ۲۵ درصد زیر قیمت بازار صورت می‌گیرد، این در حالیست که قبلا ۱۵ درصد بوده و ۱۰ درصد دیگر نیز طبق تصمیم کارگروه راهبری میوه شب عید کاهش داشتیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی  بیان کرد: در کف بازار به وفور میوه وجود دارد و قیمت‌ها هم قیمت‌های متعادل و مناسبی هستند منتهی برای اینکه بتوانیم در خدمت همه اقشار و به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم، دولت تصمیم گرفت دو رقم میوه سیب و پرتقال را خودش تامین بکند که توسط سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با کمک سازمان میادین و تعاون روستایی این کار صورت گرفت.

وی با بیان اینکه به حد کافی میوه تامین شده است، اضافه کرد: میوه شب عید در ۶۰ غرفه در سطح استان از ۲۷ اسفند عرضه می‌شود که ۳۸ غرفه در سطح شهرستان‌ها و ۲۲ غرفه نیز در تبریز است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، وی مطرح کرد: این میوه‌ها با نظارت دولتی و از طریق بخش خصوصی توزیع می‌شود که شامل ۴۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب است و هیچ محدودیتی در تامین وجود ندارد و اگر نیاز باشد باز عرضه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha