• چهارشنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403010100202
  • خبرنگار : 50042

پیام تبریک نوروزی نماینده ولی فقیه در گیلان

پیام تبریک نوروزی نماینده ولی فقیه در گیلان

ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با صدور پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ را به مردم شریف استان گیلان تبریک گفت و سرفرازی امت اسلام به‌ویژه ملت بزرگ ایران را در سال جدید از درگاه خداوند خواستار شد.

آیت‌الله فلاحتی، نماینده‌ ولی فقیه در استان امروز، اول فروردین‌ماه در پیام نوروزی ۱۴۰۳ تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت را به فال نیک گرفت و با تبریک فرارسیدن سال جدید و عید نوروز، اظهار کرد: ان‌شاءالله سال ۱۴۰۳ برای عموم ملت‌های جهان از جمله امت اسلام و مردم بزرگ ایران، سالی سرشار از خیر و برکت، خوبی، سربلندی، نشاط و بهروزی همراه با صلح و دوستی برای ملت بزرگ ایران و تمامی آزادی‌خواهان و عدالت طلبان جهان باشد.

وی در این پیام، سرفرازی امت اسلام به‌ویژه ملت بزرگ ایران را در سال جدید از درگاه خداوند خواستار شد و افزود: عزت این سرزمین مرهون درایت و روحیه‌ مقاومت مردمی ولایتمدار و حق طلب است.

نماینده ولی ‌فقیه با اشاره به عمده‌ترین شیرینی‌ها و تلخکامی‌های یک‌سال گذشته گفت: حضور پرشور و با بصیرت مردم در همه مناسبت‌ها و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از جمله راهپیمایی ۱۳ آبان، یوم الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ حضور در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، از شیرینی‌هایی بود که مایه‌ مباهات است.

امام جمعه رشت از گرانی‌ها و افزایش قیمت برخی کالاها در بازار به عنوان تلخی‌های یک‌سال گذشته یاد کرد و گفت: این گرانی‌ها با اعمال فشار، زمینه‌ تکدر خاطر و تلخکامی برای مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه شد که انتظار می‌رود دولت سیزدهم با درایت و جدیت بیشتری در سال جدید برای مهار تورم و کاهش فشار اقتصادی به جامعه تلاش کند.

آیت‌الله فلاحتی تحولات غزه و حمله‌ بی‌رحمانه‌ رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم این منطقه را از دیگر تلخی‌های امت اسلام در سال ۱۴۰۲ عنوان و تصریح کرد: این رژیم سفاک و مظلوم کش تاکنون بیش از ۳۵ هزار فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده که این جنایت مایه‌ ننگ بشریت و لکه‌ سیاه دیگری در تاریخ جنایات رژیم غاصب اسراییل در یک قرن اخیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha