• پنجشنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403010200497
  • خبرنگار : 50163

در استان زنجان

۱۹ پایگاه ثابت و سیار جاده‌ای در طرح نوروزی هلال‌ احمر فعالند

۱۹ پایگاه ثابت و سیار جاده‌ای در طرح نوروزی هلال‌ احمر فعالند

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: ۱۹ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جاده‌ای در طرح نوروزی استان فعالند.

حکمت‌الله‌ هاشمی امروز (پنج‌شنبه، دوم فروردین‌ ماه) در جریان بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان زنجان، بیان کرد: حضور شبانه‌روزی و تلاش مدیریت بحران استانداری زنجان موجب احیای جایگاه  بحران و ظرفیت هلال احمر و پایگاه در استان شده است.

وی با بیان اینکه در هلال‌ احمر با همه امکانات و تجهیزات برای خدمت‌رسانی به مردم آماده‌ایم، گفت: اگر حادثه و بحرانی اتفاق بیفتد، هلال‌ احمری‌ها مانند سرباز  کنار مردم هستند و همه تجهیزات در اختیار مدیریت بحران قرار خواهد گرفت.

هاشمی با توضیح اینکه همه نجات‌گران، امدادگران و داوطلبان بی‌منت و خالصانه در کنار مردم هستند، اظهار کرد: همه تجربه‌ها و تخصص خود را وقف توسعه هلال‌ احمر زنجان می‌کنیم و با حضور مدیریت بحران و خانواده هلال ‌احمر استان، به اهداف خود خواهیم رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه امدادگران باید کنار فن و تخصص، تعهد هم داشته باشند و مانند امدادگران گذشته که با کمترین امکانات از زندگی خود می‌گذشتند، خدمات ارائه دهند، ادامه داد: امیدواریم امدادگران با الگو گرفتن از امدادگران سابق و داشتن امکانات بتوانند بهترین خدمت را به مردم و آسیب‌دیدگان ارائه دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی و با بیان اینکه ۱۹ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات جاده‌ای در طرح نوروزی استان زنجان فعالند، ادامه داد: در تعطیلات نوروز و در مناطق پرخطر، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای موقت را با هدف پاسخگویی به سوانح و حوادث احتمالی فعال کرده‌ایم.

او با بیان اینکه همه کارکنان جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان در آماده‌باش کاملند و بیش از ۱۲۵ نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز فعالیت می‌کنند، افزود: روزانه پنج تیم ارزیابی هلال‌ احمر حوادث را رصد می‌کنند. تیم‌های واکنش سریع، توانا، امداد هوایی، آنست، تیم مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌ احمر شبانه‌روز در پایگاه‌های امدادی فعالند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha