• پنجشنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403010200516
  • خبرنگار : 50672

فرماندار رامیان تاکید کرد:

حذف بروکراسی زائد برای افرایش مشارکت مردم در تولید/ آغاز موفق برنامه هفتم با مشارکت مردمی

حذف بروکراسی زائد برای افرایش مشارکت مردم در تولید/ آغاز موفق برنامه هفتم با مشارکت مردمی

ایسنا/گلستان فرماندار رامیان با اشاره به اندوخته های فراوان مردم در عرصه های مختلف مهمتر از همه مالی، اظهار کرد: باید با راهگشایی و فراخ بال دادن به مردم از این اندوخته ها در جهت پیشرفت تولید استفاده کرد.

علی جوان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال نخستین سال شروع برنامه هفتم توسعه اقتصادی ایران است، اظهار کرد: برنامه هفتم با محوریت اقتصاد با چند هدف و تکلیف برای دولت برنامه‌ریزی شده است. 

وی یکی از اهداف برنامه هفتم را کاهش وابستگی به کشورهای غربی و شرقی عنوان کرد و افزود: باید کوشید در حوزه تولیدات بتوانیم ۹۰ درصد تولیدات کالاهای اساسی کشور را در داخل کشور تولید کنیم.

فرماندار رامیان با بیان اینکه با بررسی و پایه قرار دادن شعار امسال می توان به نتایج مهمی دست پیدا کرد، ادامه داد: بنا به تکیه بر شعار«جهش تولید و مشارکت مردم» باید تمامی دستگاه ها در حوزه‌های مختلف از ظرفیت مردم استفاده کنند.

جوان با اشاره به اینکه مردم اندوخته‌های فراوانی هم از لحاظ علمی و هم مالی دارند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و هدایتی درست و به موقع جهت پای کار آمدن مردم در عرصه تولید و اقتصاد شعار امسال محقق خواهد شد. 

وی اقتصاد را نوعی گرایش صفر به ۱۰۰ عنوان کرد و گفت: لازمه ایجاد توازن، بالا بردن قدرت پولی در کنار استفاده از ظرفیت داخلی و لازمه به کار گیری ظرفیت داخلی استفاده از مشارکت مردم است.

فرماندار رامیان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری نگاه حکیمانه و تیزبینانه‌ای به مسئله اقتصاد داشته‌اند، تصریح کرد: با نگاهی دقیق‌تر به این شعار در می یابیم که حرکت در این مسیر ما را به سمت نوین سازی اقتصاد و نوین سازی تولید پیش می برد.

جوان از استفاده ظرفیت نخبگان و دانش بنیان کشور در چند سال اخیر خبر داد و افزود: اگر تمامی مردم قدرت اقتصادیشان را برای تولید استفاده کنند؛ ظرفیت ساخت کالاهای اساسی و تولید بالا می رود در نتیجه اقتصادی قوی‌تر و صادراتی بیشتر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه باید دست اندازهایی همانند بروکراسی غلط اداری را از میان برداشت، تصریح کرد: باید برای کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند از طریق کاهش فشارها در عرصه تولید راهگشایی کرد.

فرماندار رامیان فراخ بال دادن را یکی از ویژگی‌ها برای جذب بیشتر مشارکت مردم عنوان کرد و افزود: می توان شعار امسال را نیز از این جنبه بررسی کرد که دولت باید بروکراسی‌های غلط را از میان بردارد تا مردم رغبت به مشارکت بیشتر داشته باشند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha