• جمعه / ۳ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403010301192
  • خبرنگار : 50232

ضیافت افطاری ایتام به میزبانی استاندار خوزستان برگزار شد

ضیافت افطاری ایتام به میزبانی استاندار خوزستان برگزار شد

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: رسیدگی به مناطق محروم توجه به رفع مشکل نیازمندان و همچنین ارتقای تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم‌انداز مهارت‌آموزی برای اشتغال فرزندان کمیته امداد امام خمینی (ره) از اولویت‌ها است.

علی‌اکبر حسینی‌محراب امشب (۳ فروردین‌ماه) در برنامه ضیافت افطاری جمعی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد خوزستان، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه‌های بسیار خوب و متنوعی را برای افراد تحت حمایت دارند و برنامه‌های ویژه‌ای تا پایان عید فطر از سوی این نهاد انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: رسیدگی به مناطق محروم توجه به رفع مشکل نیازمندان و همچنین ارتقای تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم‌انداز مهارت‌آموزی برای اشتغال فرزندان کمیته امداد امام خمینی (ره) از اولویت‌ها است.

استاندار خوزستان گفت: توجه به مسائل محرومان با تاسی به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و برگزاری این گونه مراسم‌ها همواره مورد تاکید حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده است.

وی از مادران ایتام که علاوه بر انجام مسئولیت مادری، با صبوری و بزرگ‌منشی به تعلیم و تربیت فرزندان خود در این شرایط می‌پردازند، تقدیر و همچنین از خدمتگزاری خالصانه کمیته امداد استان خوزستان و نقش موثر این نهاد در رفع مشکلات نیازمندان و محرومان تشکر کرد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان نیز با تقدیر از استاندار برای میزبانی این ضیافت افطاری گفت: خوشبختانه استانداری مسئولیت این استان را به عهده گرفته است که همواره دغدغه حل مشکلات نیازمندان و پیگیری همه‌جانبه آن‌ها را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان هستند، افزود: پویش هر خوزستانی، حامی یک یتیم با برپایی پایگاه حامی‌یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

شیبه گفت: حامیان و خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی‌یابی، از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و یا تماس با ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۵، با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha