• شنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403010401390
  • خبرنگار : 71969

قائم مقام ستاد خدمات سفر قشم:

۱۵۶ هزار گردشگر از جزیره قشم بازدید کردند/ خدمت رسانی ۹ اسکله به میهمانان نوروزی

۱۵۶ هزار گردشگر از جزیره قشم بازدید کردند/ خدمت رسانی ۹ اسکله به میهمانان نوروزی

ایسنا/هرمزگان قائم مقام ستاد خدمات سفر قشم گفت: از پایان اسفندماه تا کنون بیش از ۱۵۶ هزار نفر به جهت بازدید وارد جزیره قشم شده‌اند.

ادریس راموز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از پایان اسفندماه تا کنون بیش از ۱۵۶ هزار نفر به جهت بازدید وارد جزیره قشم شده‌اند.

وی با اشاره به ورود ۳۳ هزار و ۵۶۱ دستگاه انواع خودرو از طریق اسکله پل  و ۲۲ هزار و ۳۷۷ نفر از گردشگران هم از طریق اسکله مسافربری شهید حقانی به جزیره قشم، افزود: شناورهای ویژه حمل خودرو بر روی آب از اسکله پل به مقصد اسکله لافت و همچنین شناورهای مسافر بر از مبدا اسکله شهید حقانی به مقصد اسکله شهید ذاکری قشم به صورت شبانه روز فعالیت می‌کنند.

قائم مقام ستاد خدمات سفر قشم بیان کرد: بیش از ۲۴ هزار گردشگر نیز از طریق هوایی از مقصد و مبدا شهرهای تهران، شیراز، ساری، اصفهان و مشهد به جزیره قشم ورود و خروج داشته‌اند.

راموز در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  ۹ اسکله گردشگری جزیره قشم شامل اسکله های کندالو، شیب دراز، سهیلی، گورزین، طبل، لافت، گوران، دهخدا و ابرکاوان، مشغول خدمات رسانی به گردشگران نوروزی هستند.

وی ادامه داد: ۲۰ ناجی در سواحل پرخطر جزیره قشم از جمله در سایت هامون، سینما دریا، کمپ، ‌پارک آفتاب، پارک ریگو، سواحل ناز و ساحل شهر سوزا با هدف کمک به سلامت شناگران مستقر شده‌اند.

جزیره قشم با وسعتی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر در دهانه تنگه هرمز واقع شده و به واسطه برخورداری از نخستین ژئوپارک خاورمیانه و جاذبه های دیدنی از جمله قلعه پرتغالی‌ها، غار خربس، دره ستاره‌ها، جزایر ناز، تنگه چاهکو، دره تندیس‌ها، غار نمکدان، چاه‌های طلا و جنگل‌های همیشه سبز حرا و همچنین مجتمع‌های بزرگ تجاری، تفریحات آبی، دریایی و هوایی یکی از مقاصد جذاب گردشگری در کشور به حساب می‌آید.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha