• شنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403010401449
  • خبرنگار : 50660

دبیر دبیرخانه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری خبر داد

استفاده ۶۵ درصدی مسافران از ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری

استفاده ۶۵ درصدی مسافران از ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر دبیرخانه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از ۶۵ درصد ظرفیت گردشگری استان مورد استفاده مسافران قرار گرفته شده‌ است.

علیرضا جیلان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک سال نو و خوش‌آمد گویی به مسافران اظهار کرد: ۱۶۳ مرکز اقامتی و پذیرایی استان با مجموع ۳۴۰۰ تخت آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی با اشاره به ۸۰۰ جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری در استان گفت: همچنین ۷۲ اقامتگاه بوم‌گردی در دورترین نقاط استان آماده پذیرش مسافران هستند.

جیلان افزود: در مجموع ۳۰۰۰ نفر در دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر، در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی با اشاره به آمار سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری استان گفت: از ابتدای آغاز طرح خدمت‌رسانی جامع نوروزی در استان، تا کنون ۴۲۹۳ نفر به اقامت‌گاه های استان مراجعه کردند و اقامت پذیرفتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به ۱۲ بازدید نظارتی تا کنون، گفت: بیش از ۳۷ درصد مسافران در مجتمع‌های گردشگری استان اقامت پذیرفتند.

جیلان با اشاره به استقبال از اقامت در طرح خانه مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان، افزود: تاکنون بیش از ۶۵ درصد ظرفیت گردشگری استان مورد استفاده مسافران قرار گرفته شده‌ است.

وی همچنین از برگزاری جلسه کشوری ستاد هماهنگی خدمات سفر با ریاست رییس جمهور و دبیران استانی این ستاد گفت: این جلسه در چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و نمایندگان استانی دستگاه‌های عضو ستاد سفر برگزار شد و استان چهارمحال و بختیاری آمادگی کافی برای خدمت‌رسانی به مسافران

جیلان از کاهش سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: به دلیل هشدار مدیریت بحران استان مبنی بر وضعیت قرمز بارش در روزهای ابتدایی طرح خدمت‌رسانی نوروزی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، مسافران کمتری از استان بازدید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha