• شنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403010401509
  • خبرنگار : 50616

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران:

کمک‌های مردمی درمازندران از مرز هزارمیلیارد تومان فراتر رفت

کمک‌های مردمی درمازندران از مرز هزارمیلیارد تومان فراتر رفت

ایسنا/مازندران مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت، کمک‌های مردمی واهدایی شهروندان و خیران مازندرانی درسال گذشته از مرز هزار میلیارد تومان فراتر رفته است.

«میثم معافی» شنبه ۴ فروردین درحاشیه آیین لذت لبخند در شهرستان آمل به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه کمک‌های مردمی و مومنانه مردم مازندران در اوج هست.

وی به برگزاری جشن لذت لبخند به مناسبت ماه مبارک رمضان وعید نوروز که از سوی کمیته امداد امام خمینی مازندران درشهرهای استان برگزار می‌شود، اشاره کرد وادامه داد، این جشن به یکی از سنت‌های سالانه کمیته امداد تبدیل شده که هم مردم، خیران و سایرقشرهای مردمی درشهرستان‌ها جمع می‌شوند و در پویش به عشق علی (ع) به نیازمندان کمک می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران دربخش دیگری گفت، حدود ۵۵ هزار نیکوکار از فرزندان بی‌سرپرست استان را زیرپوشش حمایت معنوی و کمک‌های مادی خود دارند.

توانمند شدن ۴ هزار خانوارکمیته امداد مازندران

معافی، همچنین با اشاره به اینکه تولید ثروت و قدرت برای افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی مازندران در راستای توانمندسازی اعضای زیرپوشش از راهبردهای این اداره کل است، تصریح کرد، درسال گذشته حدود ۴هزار سرپرست خانوار استان با تسهیلات حمایتی ومردمی توانمند شدن و با فراهم شدن کسب و کارهای مورد علاقه برای آنها از چرخه کمک گیری کمیته امداد خارج شدند.

وی اضافه کرد، حدود ۲۳ هزار سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد هم در مرحله آموزش و مهارت آموزی و توانمندسازی قرار دارند که در سال جاری با پرداخت تسهیلات مورد نیاز با مشاغل آنها و ایجاد کسب و کارهای جدید، از جمع مستمری بگیران کمیته امداد کنار گذاشته خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران، با اشاره به اینکه پارسال حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال توسط این اداره کل به مددجویان زیر پوشش و حتی غیرنیازمند استان پرداخت شد، تصریح کرد، ۶۵ درصد تسهیلات ویژه مددجویان غیرنیازمند دهک پایین جامعه بوده است.

در مازندران بیش از ۸۲ هزار مددجو زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی هستند که ماهانه بیش از ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مستمری به آنها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha