• شنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403010401530
  • خبرنگار : 71475

گوترش در گذرگاه رفح: زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است

گوترش در گذرگاه رفح: زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است

دبیرکل سازمان ملل امروز(شنبه)در بدو ورود به شهر العریش مصر در مرز نوار غزه ضمن دیدار با مجروحان فلسطینی در بیمارستان این شهر تاکید کرد که زمان برای آتش‌بس بشردوستانه در نوار غزه فرا رسیده است.

به گزارش ایسنا، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل امروز شنبه طی بازدید از بخش مصری گذرگاه رفح گفت: ما امروز در گذرگاه رفح هستیم تا مشکلاتی که فلسطینیان در نوار غزه با آن مواجه هستند را مورد توجه قرار دهیم.

بنا بر اعلام خبرگزاری آناتولی، گوترش گفت: صف‌های طولانی کامیون‌ها در رفح انتظار می‌کشند و در مقابل افرادی هستند که از گرسنگی و قحطی رنج می‌برند. من نماینده اکثریت صداهای جامعه بین‌المللی هستم که خواستار آتش‌بس و ورود کمک‌ها به غزه هستند.

دبیرکل سازمان ملل همچنین با حضور در بیمارستان شهر العریش با مجروحان فلسطینی ملاقات کرد.

گوترش سپس به اردن می‌رود و از تاسیسات آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) بازدید و با آوارگان فلسطینی و کارکنان سازمان ملل در امان، پایتخت اردن افطار می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۴ ۲۳:۲۷

غزه تبدیل به شهرسوخته شده خداانشاالله ازخیرت نگذردنتانیاهو وکابینه مفسدش.زورت فقط به زنان وکودکان رسیده انشاالله هرچه سریعترریشه کن شوید ای رژیم کودک کش.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۴ ۲۳:۳۹

از آنجا که تمامی سازمان های بین المللی بطور تاریخی تحت سلطه ابر جنایتکار آمریکا بوده و زوال تدریجی بقاء خود و همپیمانان خیانتکار غربی و عربی خود بویژه اسرائیل را قطعی می‌داند لذا تنها راه فرماندهان جبهه های مقاومت اسلامی جهت قطع نسل کشی و قتل عام ملت بیگناه و مظلوم و مقتدر فلسطین تسریع در نابودی رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل شدت حملات متهورانه است !

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۰۳:۴۰

خوب چرا زودتر کاری انجام نمیدهید برای این مردم گرگ زده کاری کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۶ ۰۱:۳۴

کلا رئیس سازمان ملل کار سختی داره و کلا ابراز نگرانی می‌کنه اومدی که چی بگی صلح کنید بعد هم بری اردن که چی به پا اتوی لباست خراب نشه دارند میکشند و خراب می‌کنند و تجاوز

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۶ ۱۱:۲۶

اتش بس دیگر به چه قیمتی!!؟ به قیمت ویرانی و از دست رفتن مرگ، دهها هزار انسان بی گناه فقط به جرم باز پسگیری سرزمینشان، از چنگال امریکا و اسراییل غاصب حتی اگر اتش بس هم شود برای مردم مظلوم غزه اهمیتی ندارد و دیگر هیچ چیزی جای فرزندان، پدران و مادران انان را نخواهد گرفت باید اسراییل از صحنه ی روزگار محو شود، تا انسانها بتوانند به حیات خود ادامه دهند و از چنگال ظالمان رها شوند