• شنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403010401582
  • خبرنگار : 50616

به نفع کودکان بی‌سرپرست ساروی

پیراهن سفیر فوتبال ساحلی جهان به حراج گذاشته شد

پیراهن سفیر فوتبال ساحلی جهان به حراج گذاشته شد

ایسنا/مازندران مدافع  جوان و ساروی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و سفیر جهانی فوتبال ساحلی در اقدامی خیرخواهانه و ارزشمند، پیراهن شماره  5 خود را به نفع کودکان بی‌سرپرست شهرش ساری به حراج گذاشت.

محمد مرادی که به مناسبت عیدنوروز به همراه مشاور استاندار، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران و رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان در مرکز نگهداری کودکان طلوع مهر آرزوها ساری حضور یافتند، پیراهن شماره ۵ خود که در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۴ امارات به تن داشت را امضا کرد و در راستای حمایت از کودکان بی‌سرپرست به این مرکز اهدا  کرد.

حضور این ملی پوش فوتبالیست ساحلی باز ساروی در این موسسه حمایتی، باعث خوشحالی و شعف کودکان و وجوانان مرکز شده بود.

این ملی پوش ساروی درخصوص این اقدام ارزشمند خود به خبرنگار ایسنا گفت، به رسم هدیه چند دست لباس و اقلام ورزشی را هم برای کودکان این مرکز تهیه کردم تا به آن‌ها کادو بدهم.

محمد مرادی افزود: واقعا روز خوبی بود و دوست دارم باز هم به آنجا بروم و وقتم را در کنار این بچه‌های معصوم و عزیز بگذرانم.

وی اضافه کرد: هدف اصلی این بوده که عواید حاصل از فروش این پیراهن، صرف هزینه‌های کودکان بی‌سرپرست مرکز نگهداری کودکان طلوع مهر آرزوهای ساری شود.

سفیر سازمان جهانی فوتبال ساحلی در عین حال از همه قهرمانان ملی دعوت کرد  تا از این موسسه بازدید کنند و شادی را برای این بچه‌ها هدیه بدهند.

در پایان این برنامه به رسم یادبود از محمد مرادی به پاس این حرکت خداپسندانه با اهدا لوح سپاس و هدیه  تجلیل شد.

پدیده جوان جهان در سال ۲۰۱۸، سفیر سازمان جهانی فوتبال ساحلی، قهرمانی جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا در تایلند ۲۰۲۳ و مقام سومی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات بخشی از کارنامه درخشان محمد مرادی، ملی پوش ساروی کشورمان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha