• شنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403010401617
  • خبرنگار : 71659

شرط و شروط تل‌آویو برای موافقت با آتش‌بس در غزه

شرط و شروط تل‌آویو برای موافقت با آتش‌بس در غزه

شبکه الجزیره درباره شرط و شروط رژیم صهیونیستی برای موافقت با آتش بس عزه نوشت: «تل‌آویو در مرحله اول، آزادی ۴۰ اسیر زنده اسرائیلی را شرط کرده است».

به گزارش ایسنا، رژیم صهیونیستی در پاسخ به درخواست میانجی‌گرانِ مذاکرات آتش‌بس در غزه، «توقف جنگ، خروج نظامیان خود و بازگشت بی‌قید و شرط آوارگان» را رد کرده است.

شبکه الجزیره به نقل از منابع آگاه خبر داد: «پاسخ اسرائیل در چارچوب توافق در مرحله اول، آزادی ۴۰ اسیر زنده اسرائیلی از همه دسته‌ها را شرط کرده و در پاسخ اسرائیل، نکات مفصلی در مورد تبادل اسرا و شرایط توقف حملات در غزه ارائه شد.»

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در پاسخ خود به میانجی‌گران، «بازگشت محدود و روزانه ۲۰۰۰ آواره به شمال نوار غزه را ۲ هفته پس از آغاز اجرای طرح آتش‌بس پیشنهاد کرد».

رژیم صهیونیستی همچنین درخواست حماس مبنی بر «آزادی ۳۰ زندانی زن دارای حکم حبس ابد به ازای هر سرباز زن اسرائیلی را رد و تنها پنج مورد را پیشنهاد کرده است».

تل‌آویو در ازای آزادی اسرای مجدد بازداشت شده در پرونده شالیت نیز درخواست کرده ۲ نظامی به نام‌های گلدن و هارون آزاد شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۰۷:۰۹

غزه ای مقتدر مظلوم پیروز است و بایدن و سگ ها رشد محکوم به شکست است

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۰۹:۰۴

دعا میکنم هرچه زودتر آتش بس بین حماس واسرائیل برقرار شود و از طرفی هم خیلی خیلی دوست دوست دارم جنگ روسیه و اوکراین به پایان برسد به امید صلح جهانی وپایدار

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۰۹:۱۲

اسرائیل در این جنگ همه چی رو باخت

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۱۱:۳۹

امیدوارم اسراییل زیر اتش قهر مظلومان وبی دفاع فلسطینی نابود شود تا امنیت وارامش به منطقه برگردد درود بر رزمنده گان حماس وحزب الله مرگ بر بایدن , نتانیاهوی بی شرف

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۱۰:۴۲

خدا لعنت کنه اسرائیل اصلا نمیخواد آتش بس کنه فقط میخواد مردم فلسطین نسل کشی کنه نیروهای مقاومت با تمام توان با اسرائیل جنایتکار بجنگید که پیروزی از آن شماست انشاءالله

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۱۳:۴۳

چرا سازمان ملل جلوی این کشتار را نمیگیرد.لعنت بر اسرایئل

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۱۴:۰۹

غاصبان فلسطین غلط کردن .این پیشنهادات به درد خودشان میخوره.باااااید کل سرزمین های اشغالی رو تخلیه،خسارت تخریب ها و کشتارها را جبران و همه اسرا را آزاد نماید.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۲۲:۲۳

نباید آتش بس پذیرفت جنگ جنگ تا پیروزی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۵ ۲۳:۵۵

ای کاش که اسراییل جنایکار برای همیشه از تاریخ بشریت محو می شد تاریخی که پر از جنایتهای اسراییل به حمایت شیطان بزرگ امریکا صورت گرفت و بشریت را به مسلخ شیطان بردند تا ان را قربانی کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۶ ۰۱:۴۴

لعن الله و علی القوم الظالمین خدا لعنت کنه اسرائیل رو کاری کرده که غزه بگرده به عصر حجر دیگه قابل سکونت نباشه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۶ ۲۲:۰۷

و سیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون..... انشاالله ظالمین صهیون به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید انشاالله