• یکشنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403010501736
  • خبرنگار : 50622

رئیس اتحادیه صنف تالار داران کرج:

قیمت مصوب حلیم در کرج کیلویی ۱۴۰ هزار تومان است

قیمت مصوب حلیم در کرج کیلویی ۱۴۰ هزار تومان است

ایسنا/البرز رئیس اتحادیه صنف تالار داران کرج گفت: نرخ حلیم با گوشت گوسفند و بوقلمون به ازاء هر کیلو ۱۴۰ هزار تومان و حلیم ساده ۱۱۰ هزار تومان است.

فرشته اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نرخ حلیمی که زمان پخت آن ۱۷ ساعت طول کشیده، با احتساب قیمت روز گوشت و زحمتی که برای آن کشیده شده با گوشت گوسفند و بوقلمون به ازاء هر کیلو ۱۴۰ هزار تومان و حلیم ساده ۱۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی در خصوص نحوه فعالیت رسته‌های تحت نظارت این اتحادیه افزود: واحدهای جگرکی، کبابی و واحدهایی که تهیه غذای آنها بو و دودزا هستند تا زمان افطار امکان امکان فعالیت ندارند و از افطار تا سحر می‌توانند باز باشند. بر این اساس رستوران‌ها و مطبخ‌ها و چلوکبابی‌ها فقط به صورت بیرون بر با پخت غذاهای بدون بو مجاز به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده کبابی‌ها و جگرکی‌ها ضمن رعایت زمان بازگشایی تعیین شده، می‌توانند نیم ساعت قبل از افطار فقط برای آماده سازی محیط کاری خود اقدام کنند. در مجموع فعالیت تمامی رسته های تحت پوشش این اتحادیه با توجه به جواز معتبر از اذان عصر تا اذان صبح بلامانع است.

اکبری افزود: اداره اماکن به همراه اتحادیه و گشت‌های بازرسی بر روند اجرای این دستورالعمل و نحوه فعالیت واحدهای صنفی در ایام نظارت کرده و در صورت مشاهده تخلف از دستورالعمل صادره، واحد صنفی پلمب شده و با آن برخورد قانونی خواهد شد.

وی گفت: طی نشست با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کالا و سایر مراکز مرتبط با توجه به شرایط ویژه استان البرز به لحاظ تردد مسافران نوروزی در ایام ماه مبارک، در خصوص فعالیت واحدهای صنفی پذیرایی، نرخ‌های مصوب حلیم، همچنین ساعت فعالیت این واحدها تصمیم گیری شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha