• یکشنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403010501873
  • خبرنگار : 50239

رئیس پلیس راهور استان خبر داد

کاهش ۱۰ درصدی تصادفات درون‌شهری در همدان/ شهر خلوت است

کاهش ۱۰ درصدی تصادفات درون‌شهری در همدان/ شهر خلوت است

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از کاهش ۱۰ درصدی تصادفات درون‌شهری استان به نسبت مدت مشابه خبر داد.

سرهنگ غلامعلی همایی‌امجد در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت ترافیک درون‌شهری در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳، بیان کرد: پلیس راهور استان با شعار آرامش و امنیت طرح خود را با کلیه نفرات و تجهیزات هوشمند و الکترونیکی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده است و تا ۱۴ فروردین ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه تصادف زنجیره‌ای در این ایام صورت نگرفته‌است، بیان کرد: در برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در داخل استان خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد کاربران خود را ملزم به رعایت قوانین می‌دانند و با آن ۵ درصد خاطی نیز برخورد قاطع صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور استان همدان از کاهش ۱۰ درصدی تصادفات به نسبت مدت مشابه خبر داد و افزود: در رابطه با تصادفات منجر به فوت، تنها وقوع یک فقره تصادف در شهرستان نهاوند را شاهد بودیم که متأسفانه منجر به فوت دو نفر از عابران شد و در بقیه شهرستان‌های استان هیچ‌گونه تصادف منتهی به فوت صورت نگرفته است.

همایی‌امجد با بیان اینکه در راستای رفاه حال و آرامش هرچه بیشتر شهروندان تمامی دوربین‌های کنترل ترافیک و دوربین‌های پلاک‌خوان تا ۱۴ فروردین غیرفعال هستند، مطرح کرد: ترافیک درون‌شهری در چهار روز پایانی سال به علت مراجعات شهروندان به بازار و خریدهای شب عید، پرحجم بوده اما در حال حاضر با حجم تردد روان و خلوتی در استان مواجه هستیم‌.

وی تأکید کرد: در رینگ‌های مرکزی شهر تردد روان است اما در دو محور بلوار شهید همدانی- بلوار آیت‌الله نجفی- بلوار ارتش و میدان کربلا- مریانج و محور تفریحی گنجنامه در ساعاتی از روز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

رئیس پلیس راهور استان همدان افزود: تخلفات و جرائم در این ایام بیشتر شامل عدم توجه به جلو، حرف زدن با تلفن همراه، عدم رعایت حق تقدم، خوردن تنقلات و گردش به سمت اشتباه و غلط است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha