• یکشنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403010501983
  • خبرنگار : 50378

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان رضوی خبر داد

دفاتر خدمات مسافرتی در صدر شکایات مردمی سامانه «رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر کشور»

دفاتر خدمات مسافرتی در صدر شکایات مردمی سامانه «رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر کشور»

ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: از ۵۶ شکایت دریافتی از سامانه ۰۹۶۲۹ «رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور» بیشترین شکایت‌ها با ۳۲ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بوده است.

یوسف بیدخوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۵ اسفند ماه سال قبل آغاز شده، پیگیری‌ها در خصوص بررسی و پاسخگویی به شکایت‌های دریافتی در سامانه رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر (۰۹۶۲۹) به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از ۱۵ اسفندماه تاکنون ۵۸ شکایت از تاسیسات گردشگری دریافت شده است که ۱۳ مورد مربوط به هتل‌ها، ۸ مورد مربوط به هتل آپارتمان‌ها، ۵ مورد مربوط به مهمانپذیرها، ۴ مورد مربوط به خانه مسافرها، ۲ مورد مربوط به فعالیت‌ واحدهای غیرمجاز و یک مورد نیز مربوط به واحدهای پذیرایی بین راهی بوده است.

رسیدگی به ۵۶ شکایت دریافتی در سامانه «رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور»

بیدخوری ادامه داد: به ۵۶ شکایت دریافتی از سامانه ۰۹۶۲۹ رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور رسیدگی شده است که بیشترین شکایت‌های دریافتی با ۳۲ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بوده است.

وی گفت: به شکایت‌ها بلافاصله پس از دریافت، رسیدگی می‌شود و اولویت رسیدگی با برگشت مبالغ اضافه دریافتی از زائران است.

بیدخوری خاطرنشان کرد: تعداد اندکی از این شکایت‌ها از جمله دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی با توجه به اینکه مستلزم حضور شاکی است، پس از انجام سفر شاکیان در روزهای آینده رسیدگی می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: زائران و مسافران به صورت شبانه‌روزی، برای دریافت اطلاعات و راهنمایی در زمینه گردشگری، اسکان یا شکایت از خدمات دریافتی از مراکز اقامتی و پذیرایی و دیگر خدمات سفر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور و شماره تلفن استانی ۳۷۰۴۵ -۰۵۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha