• یکشنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403010502049
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس:

گره‌های اقتصادی و اجتماعی با انسجام و مشارکت مردم باز می‌شوند

گره‌های اقتصادی و اجتماعی با انسجام و مشارکت مردم باز می‌شوند

ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید اختلاف‌های حزبی و سیاسی را برای حل مشکلات مردم کنار بگذارند.

ابوالفضل ابوترابی امروز (یکشنبه، پنجم فروردین ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان نجف‌آباد که در گلزار شهدا برگزار شد، اظهار کرد: اختلاف‌های سیاسی و گروهی برخی مسؤولان، آسیب می‌زند و موجب عقب‌افتادگی در برنامه‌ها می‌شود. وفاق و همدلی ضرورت امروز جامعه و کشور است و در کنار انسجام درونی و بسترگشایی برای مشارکت مردم، گره‌های اقتصادی و اجتماعی باز خواهد شد.

وی به شعار امسال اشاره و بیان کرد: همواره مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف اثرگذار بوده است و مشارکت در حوزه اقتصادی نیز دستاوردهای زیادی به‌دنبال خواهد داشت.

به گفته او، دوران دفاع مقدس نمونه بارز مشارکت مردم برای خروج از مشکلات و شکست دادن دشمن بود. امروز در جنگ اقتصادی نیز همین مولفه منجر به پیروزی و سربلندی خواهد شد.

ابوترابی ادامه داد: زمینه‌سازی برای مشارکت مردم و بخش خصوصی در امور اقتصادی و تولیدی ضرورت جامعه است و باید موانع پیش روی آن برداشته و قوانین و دستورالعمل‌ها تسهیل شود.

وی گفت: بروکراسی سخت اداری و تاخیر در پاسخگویی به استعلام‌ها، انگیزه فعالیت بخش خصوصی را از بین می‌برد و باید این نگرانی در دستگاه‌های اداری رفع شود و کارمندی گره و مشکل ایجاد نکند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران در مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس با اصلاح قوانین و قانون‌گذاری مناسب دولت و مردم را برای حل مشکلات اقتصادی کمک خواهند کرد. 

همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری در این جلسه با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات و ادای دین به خون شهدا، گفت: با اتحاد و همدلی قادر به گره‌گشایی از جامعه خواهیم بود. همراهی مردم در صحنه‌های مختلف نظام، ضرورت خدمت‌رسانی را نشان می‌دهد و باید مسؤولان در رده‌های مختلف با همکاری‌های مشترک و دوری از تفرقه، گره‌های جامعه را باز کنند.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی با بیان اینکه شعار امسال، جهش تولید با مشارکت مردم است، ادامه داد: باید زمینه مشارکت فراهم و موانع پیش روی بخش خصوصی برداشته شود.

امام جمعه نجف‌آباد افزود: با همکاری مردم، تولید رونق می‌یابد و بخش زیادی از مشکلات و نگرانی‌های جامعه رفع می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha