• یکشنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403010502075
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد

ارائه خدمات بشردوستانه به ۵۴۳۲ مسافر در خدمات ایستگاه های هلال احمر

ارائه خدمات بشردوستانه به ۵۴۳۲ مسافر در خدمات ایستگاه های هلال احمر

ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بهره مندی ۵۴۳۲ نفر از خدمات بشردوستانه در ایستگاه های نوروزی جوانان هلال احمر از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۴ فرودین خبر داد.

حمید قویدل افزود: با اجرای بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۶ پست فعال ثابت و ۴ پست سیار در سطح استان ، از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین سال جاری ۵۴۳۲ نفر مسافر از خدمات ایستگاه های ایمنی و سلامت سفر بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۳۲۴ نفر/ روز تاکنون از اعضای داوطلب هلال احمر در سطح استان در ایستگاه‌های ایمنی و سلامت مسافران خدمات راهنمایی و ایمنی به مسافران ارائه کرده اند، اعلام کرد: از زمان اجرای طرح خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان اردبیل ۵۴۳۲ نفر از خدمات پویش بهرفت، فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و خدمات غرفه های فرهنگی، طرح یاس، پایش و کنترل فشار خون، خدمات امداد و کمک های اولیه و... اعضای جوانان هلال احمر استان اردبیل برخوردار شده اند به طوری این خدمات تا پایان تعطیلات نوروزی در پست های نوروزی دایر خواهد بود.

در ادامه حمید قویدل با اشاره به خدمات طرح امداد و نجات نوروزی سال ۱۴۰۳ نیز اظهار کرد: از ابتدای این طرح امدادگران این جمعیت در قالب ۱۶ حادثه به ۶۶ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

وی با بیان اینکه در این ایام نجاتگران این جمعیت با ۲۲ دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافته اند، اذعان کرد: از ابتدای اجرای طرح این جمعیت به ۴۵ مصدوم امدادرسانی کرده است.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: به هموطنان توصیه می‌شود سفرهای نوروزی خود را با تعیین زمان، مسیر و مقصد سفر متناسب با فعالیت سامانه بارشی انتخاب کنند و در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و حاشیه های جاده‌ ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha