• یکشنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403010502112
  • منبع : نمایندگی سمنان

بازرس کل استان سمنان

سازمان بازرسی در سال جهش تولید با مشارکت مردم در کنار صنایع است.

سازمان بازرسی در سال جهش تولید با مشارکت مردم در کنار صنایع است.

ایسنا/سمنان بازرس کل استان سمنان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: سازمان بازرسی در سال جهش تولید با مشارکت مردم در کنار صنایع است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر رشیدزاده بازرس کل استان سمنان ۵ فروردین ماه با اشاره به شعار سال؛ "جهش تولید با مشارکت مردمی"، اظهار کرد: طی سالیان اخیر بحث تولید از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته و اهتمام سازمان بازرسی بر آن است در کنار صنایع باشد و موانع تولید با برنامه‌های خاص سازمان و در چارچوب ضوابط قانونی برداشته شود.

وی با بیان اینکه دولت سال گذشته دستاوردهای مهمی در حوزه تولید کسب کرد، گفت: اقدامات و تلاش‌های اقتصادی باید در سفره مردم نمود پیدا کند و مشارکت مردم در جهش تولید با ورود در حوزه صنایع دستی، مشاغل خانگی و صنایع کوچک محقق شدنی است.

رشیدزاده خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های حوزه دانش‌بنیان برای اشتعال جوانان تحصیل‌کرده و دانشگاهی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: دولتمردان و دستگاه‌های متولی با همکاری و هماهنگی مشکلات ناشی از تورم را در جامعه کاهش و احساس امنیت اقتصادی در بین مردم افزایش دهند.

بازرس کل استان سمنان یادآور شد: سال گذشته، اقدامات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان مطلوب بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: همکاری و مساعدت بانک‌های عامل استان برای تحقق شعار سال در بخش صنعت ضروری است.

محمدرضا باقری افزود: واحدهای صنعتی که از سیستم بانکی استان سمنان تسهیلات دریافت کرده‌اند، حساب‌های بانکی خود را به استان انتقال دهند.

باقری با بیان اینکه ۲ هزار طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در حال اجراست، تاکید کرد: تامین مالی و پرداخت تسهیلات برای این طرح‌های صنعتی هدفمند باشد. 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد پروژه انتقال بخشی از پساب شهری به شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان، بیان کرد: ایجاد خط انتقال هشت کیلومتری، احداث منبع ۱۰ هزار مترمکعبی از جمله اقدامات عمرانی در راستای اجرای این پروژه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha