• یکشنبه / ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403010502128
  • خبرنگار : 71154

رئیس پلیس راه استان هرمزگان:

مسافران نوروزی از هم اکنون برای بازگشت از دور اول سفرها برنامه ریزی کنند

مسافران نوروزی از هم اکنون برای بازگشت از دور اول سفرها برنامه ریزی کنند
عکس تزئینی است

ایسنا/هرمزگان رئیس پلیس راه استان با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: مسافران از هم اکنون برنامه ریزی کنند و زمان بیشتری را برای بازگشت سفرهای خود در نظر بگیرند تا در روزهای آینده شاهد کندی حرکت در سطح محورهای مواصلاتی نباشیم.

سرهنگ مهدی نیکبخت اظهار کرد: با توجه به موج اول بازگشت سفرها در حال حاضر، اکثر محورهای مواصلاتی استان پرحجم و پر تردد است.
وی با اشاره به شرایط جوی متفاوت در سطح کشور، خاطرنشان کرد: از آنجا که در فصل بهار شاهد نوسات جوی در کشور هستیم، رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی با خودروی جلویی می‌تواند به همه مسافران کمک کند تا با ایمنی بیشتری تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان هرمزگان با بیان اینکه علت وقوع اغلب حوادث رانندگی، سرعت غیر مجاز و خستگی و خواب آلودگی رانندگان است، افزود: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند می‌توانند در توقفگاه هایی که در بین مسیرها پیش بینی شده استراحت و پس از تجدید قوا بار دیگر شروع به رانندگی کنند.
نیکبخت با اشاره به مسیرهای پرحجم استان هرمزگان و تردد خودروهای مسافران نوروزی و همچنین خودروهای ترانزیتی حامل کالاهای اساسی در این مسیرها، یادآور شد: گشت های پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی هموطنان گرامی شاهد کمترین حوادث رانندگی باشیم.
 نیکبخت در پایان با بیان اینکه پلیس، راهداری و سازمان های امدادی و بخش هایی که مسئولیت خدمات رسانی به مردم را دارند از ماه ها قبل برای این ایام برنامه ریزی کرده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم که این حضور چشمگیر، فعال و هماهنگ، نوید بخش سالی پر از نشاط و همراه با ارتقاء روز افزون امنیت ترافیکی برای هموطنان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha