• دوشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403010602274
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

۵۳ فروند شناور گردشگری آماده خدمت رسانی به مسافران چابهار

۵۳ فروند شناور گردشگری آماده خدمت رسانی به مسافران چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنادر و دریانوردی و رئیس کمیته حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان گفت: خدمات شبانه روزی برای رفاه حال مسافران نوروزی در سواحل بلوچستان در حال انجام است و از هیچ کوششی برای رفع مشکلات دریغ نخواهیم کرد.

قاسم عسکری نسب امروز دوشنبه ۶ فروردین در بازدید از بنادر استان اظهارکرد: در راستای طرح تسهیل سفرهای گردشگری نوروزی در سواحل مکران و حوزه سیستان و بلوچستان و چابهار، تعداد ۵۳ فروند شناور گردشگری آماده خدمت رسانی به مسافران و هموطنان عزیزی که مقصد گردشگری خود را بندر چابهار را انتخاب کرده‌اند، هستند.

وی بیان کرد: جهت حفظ ایمنی دریانوردی مسافران در حوزه گردشگری دریایی و استفاده از دریا، این موهبت خدادادی، تعداد ۲ فروند شناور جستجو و نجات و همچنین تعداد پنج فروند یدک کش در حوزه های خدمات رسانی موضوعات ایمنی دریانوردی آماده به کار و در حال ارائه خدمات هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ نقطه گردشگری در سواحل استان در حوزه شرق بنادر استان یعنی حوزه پسابندر در حوزه مرکز یعنی چابهار و همچنین در حوزه غرب که حوزه شهرستان زرآباد است برای انجام سفرهای گردشگری منطقه ایمن قرار دادیم.

وی بیان کرد: بسته‌های تجهیزات ایمنی از جمله جلیقه نجات، حلقه نجات و کپسول‌های آتش نشانی در اختیار همیاران ناجی قرار گرفته است.

عسکری نسب افزود: در مجموع تیم اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در حوزه کمیته حمل و نقل دریایی در استان با بیش از ۱۴۰ نفر از همکاران، مدیریت و نظارت بر انجام سفرهای گردشگری ایمن را عهده دار هستند و تیم های پشتیبانی و خدمات رسانی در حوزه های مختلف، پشتیبانی، آتش نشانی، اورژانس درمانگاه بندر و همچنین حوزه های عمرانی و عملیات دریایی و بندری با پشتیبانی سمعی و بصری در حوزه روابط عمومی و خدمات نظارتی و امنیتی در حوزه یگان حفاظت انجام می دهند تا بتوانیم سفر گردشگری دریایی ایمنی را برای هموطنان عزیزی که مقصد گردشگری خود را حوزه سواحل مَکُران در سیستان و بلوچستان انتخاب می‌کنند رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha