• دوشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403010602322
  • خبرنگار : 50617

فعالیت ۴۲ نانوایی منتخب در محمودآباد برای تامین نان مسافران نوروزی

فعالیت ۴۲ نانوایی منتخب در محمودآباد برای تامین نان مسافران نوروزی

ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه ۴۲ واحد منتخب نانوایی در شهرستان این روزها کشیک و فعال هستند، گفت: این واحدها برای پخت بیشتر در این روزها آرد گرفته‌اند و موظفند تا ساعت ۲۱ نان بپزند.

محمد هادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ۱۰۸۰ کیسه آرد برای فعالیت بیشتر به واحدهای منتخب نانوایی که در مناطق روستایی و شهری هستند، اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، یک تن گوشت قرمز منجمد در شهرستان محمودآباد عرضه شد، گفت: ۱۲ تن مرغ منجمد و ۲۳ تن شکر با قیمت مصوب تنظیم بازار توزیع شده است.

او یکی از ابزارهای موثر کنترل قیمت را توزیع گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد با نرخ مصوب در فروشگاه‌های شهرستان محمودآباد دانست و افزود: نظارت مستمر در این شهرستان به‌صورت گسترده برای رفاه مردم هر روز در حال انجام است.

هادی‌زاده با اظهار اینکه برای تأمین نیاز و رفاه شهروندان در ماه رمضان و نوروز، ۷۳ تن کالای اساسی با نرخ مصوب دولتی در شهرستان محمودآباد توزیع شد، بیان کرد: ۲۳ تن شکر فله خانوار به شهرستان محمودآباد اختصاص یافته است. همچنین تخصیص ۲۰ تن سهمیه شکر به قنادان شهرستان در نظر گرفته شد. ۲۰ تن شکر نیز توسط مباشر خریده و بین واحدهای صنفی این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد اظهار کرد: از سهمیه مرغ منجمد به میزان ۱۲ تن تخصیصی به این شهرستان توسط مباشر خریده و توزیع انجام شد.

هادی‌زاده ادامه داد: برای تأمین میوه شب عید ۷۶۱۰ کیلوگرم سیب با نرخ مصوب تنظیم بازاری هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان به صاحبان میادین میوه و تره‌بار عرضه شد. همچنین ۹۵۰۵ کیلوگرم پرتقال به قیمت ۱۶ هزار تومان و ۲۰۸ کیلوگرم خرما به قیمت ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

او افزود: بازرسان جهاد کشاورزی بر واحدهای صنفی و فروشگاه‌های این شهرستان برای تعادل عرضه و ثبات قیمت نظارت مستقیم دارند.

مردم در صورت دیدن تخلف می‌توانند با تلفن گویای ۱۲۴ تماس بگیرند یا به سامانه ۱۲۴ مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha