• دوشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403010602430
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

اعزام ۲ اکیپ عملیات امدادرسانی سیل و آتش نشانی اصفهان به اهواز

اعزام ۲ اکیپ عملیات امدادرسانی سیل و آتش نشانی اصفهان به اهواز

ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۷ نفر در قالب ۲ تیم عملیاتی از سازمان آتش‌نشانی و شهرداری اصفهان به استان خوزستان اعزام شدند تا در کنار سایر تیم‌ها در جهت تخلیه آب و کنترل آبگرفتگی معابر، منازل و تاسیسات شهری اقدام کنند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کمک‌رسانی اصفهان به اهواز، اظهار کرد: به منظور کمک‌رسانی در کنترل آب گرفتگی شهر اهواز ناشی از بارندگی‌های اخیر، امکانات و تجهیزاتی از اصفهان به اهواز ارسال شد.

وی افزود: ۷ نفر در قالب ۲ تیم عملیاتی از سازمان آتش‌نشانی و شهرداری اصفهان به استان خوزستان اعزام شدند تا در کنار سایر تیم‌ها در جهت تخلیه آب و کنترل آبگ

رفتگی معابر، منازل و تاسیسات شهری اقدام کنند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه یک دستگاه جرثقیل ۸ تن و یک دستگاه تانکر آبکش نیز به اهواز ارسال شد، گفت: یک دستگاه تویوتا هایلوکس، یک دستگاه پمپ آبکشی ۴ سیلندر با خروجی ۴ اینچ و یک دستگاه پمپ خود مکش ۶ اینچ به اهواز ارسال شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ارسال چهار دستگاه پمپ لجن کش ۲/۵ اینچی از اصفهان به اهواز خاطرنشان کرد: لوله و متعلقات مورد نیاز برای امدادرسانی و نیز موتور برق اضطراری نیز به اهواز ارسال شده است.

محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام درخواست کمک شهرداری اهواز برای امدادرسانی در خصوص مدیریت روان‌آب‌ها در این شهر از شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس دو اکیپ کامل عملیاتی به همراه تجهیزات شب گذشته به اهواز اعزام شد.

وی افزود: ۲ دستگاه خودروی مکنده آب، دستگاه‌های لجن کش، شیلنگ‌های برزنتی و دستگاه‌های مورد نیاز برای امدادرسانی به سیل زدگان اهواز ارسال شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۶ نفر نیروی امدادی نیز به اهواز اعزام شدند، تصریح کرد: همه این افراد متخصص در زمینه امدادرسانی در حوادث سیل هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha