• دوشنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403010602451
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه ورزش همگانی و روستایی در سال ۱۴۰۲

برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه ورزش همگانی و روستایی در سال ۱۴۰۲

ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از ۱۰ هزار برنامه ورزش همگانی و روستایی در سال۱۴۰۲ توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده که با اجرای آنها بیش از ۴۸۲هزار و ۴۴۸ نفر توانستند در این برنامه ها مشارکتی فعال داشته باشند.

محمدعلی پهناور، ۶ فروردین در جمع خبرنگاران در خصوص توسعه ورزش همگانی و روستایی در پایان سال ۱۴۰۲ گفت: بیش از ۱۰ هزار برنامه فرهنگی ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در سال ۱۴۰۲ اجرا شده است که با اجرای این برنامه های فرهنگی ورزشی، بیش از ۴۸۲هزار و ۴۴۸ نفر از بانوان و آقایان استان اردبیل توانستند در این برنامه ها مشارکتی فعال داشته باشند.

پهناور اظهار کرد: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش ها و جشنواره های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی، برنامه ها و کلاس های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت ها از برنامه هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل تصریح کرد: به تفکیک برنامه های اجرایی بیش از ۴۵۰ برنامه پیاده روی با حضور بیش از ۳۱ هزار و ۲۱۴ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه روی و کوه پیمایی به تعداد ۱۱۰۰ برنامه و با حضور ۱۲ هزارو۷۰ نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفته است.

وی تعداد برنامه های ورزش صبحگاهی برگزار شده در سطح استان اردبیل را ۳ هزار مورد اعلام کرد که با حضور ۶۷ هزار و ۴۱۴ نفر از بانوان و ۴۵ هزار و ۵۶۲ نفر از آقایان اجرا شده است و همایش ها و جشنواره های ورزشی، برنامه های فرهنگی و برنامه ها و کلاس های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که جمعا به تعداد ۲۱۷۰ برنامه با حضور نزدیک به ۹۲هزار و ۷۲۱ نفر از بانوان و آقایان انجام گرفته است.

پهناور در ادامه افزود: ۵۵۰ مسابقات محله، ۱۹۰ مسابقه کارکنان و ۱۹۰۰ مسابقه ورزشی در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه ها ۷۹ هزار و ۷۲۰ نفر از علاقمندان به مسابقات ورزشی حضور یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در سطح استان اردبیل، ۹۰ همایش دوچرخه سواری برای بانوان با شرکت ۱۴۶۸ نفر از بانوان و ۱۷۰ همایش دوچرخه سواری برای آقایان با شرکت ۶۸۰۴ نفر از آنان برگزار شد.

وی در پایان اضافه کرد: در برنامه گلگشت خانوادگی هم ۱۷۵ مورد در بخش بانوان با حضور ۱۶۵۶ نفر و ۱۸۰ مورددر بخش آقایان با حضور ۸۶۱۹ نفر در سطح استان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha