• سه‌شنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403010703263
  • خبرنگار : 50490

فرماندار ویژه شهرستان بابل مطرح کرد

واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل

واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل

ایسنا/مازندران فرماندار بابل با اشاره به اینکه عده‌ای به بهانه راه اندازی واحدهای تولیدی زمین‌های شهرک را مالک شده و امروزه این زمین‌ها را به قیمت بالا به فروش می‌رسانند، گفت: این سودجویان زمین‌های شهرک را تجاری کرده به صورت رهن و اجاره یا قیمت گزاف می‌فروشند، این افزایش قیمت مشکل جدی حوزه صنعت بابل شده است.

علی پیرفلک شامگاه سه شنبه ۷ فروردین در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بابل با اشاره به ظرفیت ارزنده علمی، فرهنگی، تولیدی، کشاورزی، ورزشی، گردشگری و مذهبی، اظهار کرد: حوزه کشاورزی شهرستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده برنج، نیاز به توجه ویژه دارد.

وی بخش پسماند را یکی از محوری‌ترین مشکل بابل برشمرد و تصریح کرد: اخیرا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتباری که از سوی دولت به حوزه پسماند بابل اختصاص یافت ۵۰ میلیارد تومان انجام شده و نوزدهم فروردین پاکت مناقصه باز می‌شود.

پیر فلک ادامه داد: دادستانی ۱۵ اسفند را پایان انتقال زباله به انجیلیسی اعلام کرد ولی به دلیل نبود جایگاه مناسب فرصت انتقال به ۶ ماه تمدید شد که امیدوارم امسال این مشکل حل شود.

وی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی ساماندهی بازار برنج وحفظ حقوق کشاورزان و ایجاد تعادل بین عرضه وتقاضا امری ضروریست.

فرماندار ویژه شهرستان بابل خاطرنشان کرد: بابل با داشتن سه شهرک و سه ناحیه صنعتی با مشکل واحدهای راکد مواجه است.

این مسئول با اشاره به اینکه بابل فاقد استادیوم ورزشی آبرومند متناسب با ظرفیت این شهرستان است، گفت: خواستار احداث استادیوم در زمین هفت هکتاری حیدرکلا بابل هستیم .

ستاد پیگیری مطالبات مردمی در بابل تشکیل شود

امام جمعه بابل نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف از ایجاد این جلسه ایجاد انسجام و تعامل بین مدیران اجرایی برای ارائه خدمات بهینه به مردم است.

حجت الاسلام حسن روحانی افزود: مهم‌ترین رکن دست یابی به هر موفقیتی تعامل وانسجام است و ارتباط قلبی زمینه ایجاد ارتباط کاری است.

واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل

 وی بر ضرورت شعار سال تاکید کرد و گفت: جهش تولید منحصر به صنعت نیست؛ در بخش تولیدات فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و بخصوص تولیدات رسانه‌ای باید توجه بیشتری شود.

وی گفت: گرچه بابل ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد اما محرومیت‌هایی دارد که امیدواریم امسال دایره محرومیت آن کاهش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha