• چهارشنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403010803413
  • خبرنگار : 71381

حاشیه جلسه هیات دولت

وزیر کشور: دور دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می شود

وزیر کشور: دور دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می شود

وزیر کشور اعلام کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباه مبلغ جرایم رانندگی افزود: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را مبنی بر فرهنگ سازی و توجه مردم عزیز به ضوابط رانندگی می دانیم ولی عده ای هستند که با عدم رعایت ضوابط از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و ... موجبات ایجاد مشکل برای خودشان و دیگران را فراهم می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه جرایم رانندگی اضافه نشده و باید به روز شود، گفت: به علت اینکه برخی از این جرایم خیلی قدیمی است، بازدارندگی ندارد.

وحیدی در خصوص دور دوم انتخابات، اظهار کرد: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

سلام و درود جناب وزیر جریمه ها را حداقل ده برابر کنید و جریمه های جاده ای را صد برابر کنید در یک مسافرت کوتاه جاده ای دهها بار احتمال مرگ و تصادف را تجربه می کنیم وقتی در حال رانندگی با سرعت نود کیلومتر خودروی عقبی بدون رعایت فاصله طولی در نیم متری از خودروی شما قرار می گیرد و تهدیدی برای مال و جان شما می شود و یا با سبقت غیر مجاز بدون رعایت قانون و دیدن پلاک شما در آیینه وارد فاصله شما با خودروی جلویی می شود حتی اگر ترمز هم بکنید در صورت تصادف آن با خودروی لاین مخالف شما هم دچار خسارت و تلفات خواهید شد خط ممتد دیگر مفهومی برای اکثر رانندگان ندارد و رانندگی با سرعت بیش از صد کیلومتر حتی در داخل شهر های کوچک خم به ابروی متخلفان نمی اورد