• چهارشنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403010803585
  • خبرنگار : 50042

کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر

کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر

ایسنا/گیلان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور امروز، ۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام  انتظامی در پایان گفت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با موادمخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۰:۴۰

سلام مسولین به گوش باشید .حمل مواد مخدر در صندوق عقب ماشین سواری با این حجم .یعنی قاچاقچیان خیلی راحت تر به کار کثیفشون ادامه می دهند .کمی هوشیار سختگیرانه عمل شود .

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۳:۲۱

رودسر یکی از پاک‌ترین شهرهای گیلان از منظر اشاعه مواد مخدر است.امیداست با برنامه ریزی برای اوقات فراغت وآموزش اصولی جوانان ریشه مواد مخدر خصوصا صنعتی خشکانده شود .

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۷:۲۲

کسی که اینقدر راحت این همه مواد مخدر رو داخل صندوق عقب ماشین اونم تاکسی داخل شهر حمل و نقل میکنه پشتش گرمه صد در صد قاچقچیان بزرگتر و قوی تر از خودش رو داره این قضیه از ریشه باید ریشه کن بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۱ ۰۱:۲۲

ااز پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی نهایت تشکر وقدردانی رادارم امیدوارم در پناه ایزد منان باشید