• چهارشنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1403010803760
  • خبرنگار : 30189

مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم

مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم

مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی از حضور جهاد دانشگاهی در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن‌کریم همراه با ارائه خدمات متنوع قرآنی و مشاوره‌ای در موضوعات مختلف خبر داد.

سید میلاد اوصیا -مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی- در گفت‌وگو با ایسنا در مورد فعالیت‌های غرفه جهاد دانشگاهی در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: ما در این دوره با چند مرکز زیر مجموعه خود در حال خدمات‌دهی به علاقمندان هستیم.

وی‌ ادامه داد: در این غرفه ابتدا مرکز مشاوره ظهیر قرار دارد که خدمات مشاره‌ای و روان‌شناسی را بر اساس رویکرد درمان معنوی به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی تاکید کرد: خوشبختانه به صورت میانگین روزانه ۱۵ الی ۲۰ مشاوره هرشب داریم، بیشتر مشکلات هم‌ مربوط به موضوعاتی همچون اضطراب، افسردگی، کنترل خشم، ارتباط نوجوانان با خانواده‌های خود و ... است.

اوصیا یادآور شد: ما در بخش روان‌شناسی خود مخاطبانی از سن ۱۸ تا ۶۵ سال داریم.

وی افزود: مرکز رشد ما یک ‌نرم‌افزار طراحی‌ هوش مصنوعی دارد ‌که‌ فرد در حوزه حفظ و قرائت برای آن می‌خواند و نرم‌افزار ایرادات‌ها فرد را تصحیح می‌کند.

مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی ابراز کرد: گروه مرکز آموزش ما هم دوره‌های قرآنی و نشست‌های تحصصصی دارند، در یک دوره آموزشی آن‌ بازی‌های رومیزی با آموزه‌های قرآنی آموزش داده می‌شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با کمترین امکانات کارهای قرآنی انجام دهند.

اوصیا تصریح کرد: مرکز مطالعات‌ ما در اینجا مستقر است و پایان‌نامه‌ها و ‌پژوهش‌های ‌میان رشته‌ای در حوزه قرآنی ارائه می‌کند و کسانی ‌که‌ می‌خواهند پایان‌نامه قرآنی‌ تدوین‌ کنند ما مشاوره‌ می‌دهیم. همچنین چکیده‌ای از آثار میان رشته‌ای قرآن کریم به نمایش گذاشته‌ایم.

وی در پایان گفت: یکی از بخش‌های ما نیز پخش آثار استدیو مبین ‌است که خوشبختانه استقبال خوبی از این بخش شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha