• پنجشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403010903829
  • خبرنگار : 71610

درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح

درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح

یک رسانه صهیونیستی از درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در تدوین طرح ورود به رفح پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: آمریکا خواستار مشارکت ژنرال‌های آمریکایی در تدوین طرح ورود به رفح شده است.

این شبکه همچنین گزارش داد: ژنرال‌های آمریکایی به زودی وارد اسرائیل می‌شوند تا درباره طرح عملیات در رفح گفت‌وگو کنند.

این شبکه همچنین به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست گزارش کرد: فرستادن افسران آمریکایی برای گفت‌وگو درباره عملیات رفح، نشانه بی‌اعتمادی است.

 اختلافات میان رژیم صهیونیستی و آمریکا اخیرا گسترش یافته و این امر سناریوهای متعددی را پیش روی این روابط قرار داده است. رسانه‌های غربی و عبری‌زبان نیز اخیرا به این مساله پرداختند که وخامت و تنش موجود در روابط میان تل‌آویو و واشنگتن به حدی رسیده که آمریکا با فاصله گرفتن ارزش‌ها و منافع دو طرف از یکدیگر، شروع به ارزیابی مجدد این روابط کرده است.

در همین زمینه، روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه نوشت: «سرخوردگی فزاینده از نخست‌وزیر اسرائیل، برخی از دستیاران جو بایدن را بر آن داشت تا از او بخواهند که به طور علنی از نتانیاهو در خصوص عملیات نظامی در غزه انتقاد کند.»

به نوشته این روزنامه، «بایدن و دستیاران ارشدش از زمان شروع جنگ غزه بیش از هر زمان دیگری به تحریم نتانیاهو نزدیک شده‌اند و دیگر او را شریک سازنده‌ای نمی‌دانند.»

با این‌حال، روزنامه وال استریت ژورنال روز چهارشنبه نوشت آمریکا در مذاکرات پشت‌پرده با تل‌آویو، مخالف حمله به رفح نیست بلکه می‌خواهد با برنامه مشخصی که به غیرنظامیان تلفات کمتری وارد شود، انجام شود. 

علی‌رغم این اختلافات اما دولت آمریکا از ابتدای جنگ غزه از هیچ کمک نظامی و لجستیکی به رژیم کودک‌کش دریغ نکرده است و به همین دلیل ملت فلسطین واشنگتن را شریک جنایات و نسل‌کشی در این باریکه می‌دانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۲:۲۶

بایدن پیر و فرتوت با این جنایتی که مرتکب شده، قطعا" در انتخابات پیش رو شکست خواهد خورد . این خط و این نشان.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۲:۵۵

لعنت خدابرسگ هارنفرین شده صهیونیست وامریکای جنایت کار

avatar

بنام خداوند منتقم ،چنانچه نتان یاهوی بیشرم و بی وجدان که فعلا بعنوان رییس جمهور امریکا خودرا تلقی می کند و براب بایدن پشیزی ارزش قایل نیست اگر به رفح حمله کند درانصورت ژنرالهای شبکه مقاومت نیز در طرح حمله همه جانبه به تل اویو و برچیده شدن بساط رژیم جعلی نسل کش هلوکاستی اقدام قاطع خواهد کرد.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۲۱:۱۳

دقیقا نظرم همینه. اینها همه نمایش متقلبانه برای فریب دادن مردم دنیاست . اسرائیل پایگاه کاربردی و نظامی وحیاتی آمریکا بین کشورهای مهم این منطقه اس.. محاله آمریکا دست و پای خودشو نیش بزنه... این نمایش فقط واسه زمان خریدن و گمراه کردن منتقدین واز طرفی طولانی شدن جنگ و رسیدن به اهداف شیطانی و کثیفشونه

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۳:۲۶

جنگ رسانه ای بین بایدن و نتانیاهو جنگ زرگری است. آمریکا تلاش می‌کند خود را از تنفر روزافزون جهانیان از صهیونیست های ضد بشر دور نگاه دارد ولی در پشت پرده با تمام توان تسلیحاتی ، مالی ، و لجستیکی از صهیونیست های ضد بشر حمایت می‌کند.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۳:۲۸

لعنت بر ظالم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۳:۳۴

اسراایل وامریکا هیچ غلطی نمیکننداینهادردنیابکودک کشی وجنایتکاری وکثیف ترین انسانهای روی این کره خاکی شناخته شده اندمقاومت یعنی پیروزی

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۴:۳۶

کثافتها در غزه جز غیر نظامیان کسان دیگری نیستن،چطور میخواهید به کسی آسیب نرسد.از خداوند منان می‌خواهیم.به حرمت شبهای قدر و ماه مبارک رمضان اسرائیل این غده سرطانی را از روی زمین محو بکند.و همچنین به کشورهای عربی بی غیرت ،جرات بدهد تا با کمک به کشورهای یمن،عراق ،لبنان و ایران،این غده سرطانی را از زمین با کمک پروردگار متعال،و امدادهای غیبی محو بکنن.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۴:۴۱

پایان عمر صهیونیستها با حمله به رفح

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۴:۴۶

گروههای مقاومت هم باید تدارک یک حمله سریع و برق آسا در هلاکت رساند این سگهای هار و وحشی انجام دهند و اسراییلیها را نابود کنند کاری هم به جامعه جهانی نداشته باشند تا الان هم جامعه جهانی دست بر چشم گذاشتن و این قتل و عام را نمی بینند راه نجات همین هست و با غیر

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۶:۵۶

مرگ بر اسرائیل کودک کش و جنایتکار و تروریست و وآمریکا خونخوار و زنده باد آزادی و حماس و فلسطین مظلوم

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۷:۳۴

واقعاکیست که اسرائیل راجدا ازآمریکابداند. اسرائیل فقط یک پادگان نظامی پیشرفته ی آمریکاست. باسپرانسانیه؛عده ای یهودی احمق درمنطقه.

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۸:۰۲

آه زنان و بچه های بیگناه مطمئنا یقه صهونیست های ظالم و آمریکای جنایتکار را خواهد گرفت. لعنت خدا بر خودشان و اجدادشان باشد

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۱۹:۴۴

اسرائیل پسر آمریکا هست ،پس هیچوقت ولش نمیکنه خدا نابودشون کنه که ایقدر مردم کل دنیا را به خاطر منافع خودسون آزار واذیت میکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۰۹ ۲۱:۱۷

آمریکا ننگت باد اسرائیل مرگ باد مرگ بر صهیونیست

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۰ ۱۲:۳۰

خاک تو سر ابرقدرتی که برای حمله به یه محله از ژنرالهایش کمک میخواد...

avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۰ ۱۲:۴۱

خاک تو سر مردم آمریکا که چندتا یهودی براشون تصمیم میگیرن هر کاری که میخوان میکنن و این مسیحیا مثل نوکر در خدمتشون هستن