• جمعه / ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403011004470
  • خبرنگار : 50682

امام جمعه شهرستان شهریار: شب قدر فرصتی استثنایی در زندگی مادی و معنوی انسان ها است 

امام جمعه شهرستان شهریار: شب قدر فرصتی استثنایی در زندگی مادی و معنوی انسان ها است 

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه بزرگترین عید مذهبی و ملی است زیرا نخستین روز حکومت الله است در این روز کنگره‌های قصر ۲۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی فروریخت و سرنگون شد و تمدن اسلامی متولد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین حسینی نوری با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر اظهار کرد: شب قدر فرصتی استثنایی در زندگی مادی و معنوی انسان ها است. ۱۳ فروردین ماه با سالروز شهادت حضرت علی (ع) مصادف شده است، در دام توهمات گرفتار نشویم و به این روز عزیز بی‌حرمتی نکنیم. مسئولین با افراد فریب خورده یا کسانی که در این روز عزیز قصد جسارت  به ماه رمضان و شخصیت حضرت علی (ع) را دارند به شدت برخورد کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان شهریار در خصوص جنگ رسانه‌ای گفت: جنگ و چالش امروز، جنگ و چالش رسانه ای است زیرا آرام و تدریجی برای تغییر باورها و اعتقادات هدف‌گذاری کرده است. در جنگ رسانه‌ای بدون شناسایی دشمن، نقاط قوت و ضعف، امکانات و روش ها نمی توان موفق بود.

همچنین باید بدانیم که در این جنگ دشمن نقاط قوت افراد را به عنوان چالش معرفی می‌کند و ما را از آینده مأیوس و نا امید می‌سازد. دشمن سعی دارد مردم کشور را با مشکلات داخلی سرگرم کند تا از میدان اصلی مبارزه غافل شوند.

امام جمعه این شهرستان در خصوص روز جهانی قدس بیان کرد: دنیا امروز شاهد جنایات رژیم نحس، نژادپرست، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی است. حاکمان به ظاهر مسلمان و دست نشانده آمریکا در منطقه این همه جنایت بر علیه مسلمانان بی دفاع فلسطین را می‌بینند اما سکوت کرده اند و هیچ حرکتی برای نجات این کودکان مظلوم نمی‌کنند. را ه نجات اسلام و عزت مسلمانان کمک به مردم مظلوم غزه و محو رژیم جعلی اسرائیل از صفحه روزگار است. همه ما برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین روز قدس را با شکوه‌تر از قبل برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha